suurin pudottaja-sarjasta...
mulla särähti korvaan kun yksi nainen sanoi että hän on lihonnut kun ei ole rahaa syödä terveellisesti joten ei voi ostaa kasviksia. kuulemma on halvempaa ostaa valmisruokaa.
Paskat sanon minä.
Selityksiähän aina löytyy.
no hyvä että edes on tuolla nyt.
Kommentit (4)
köydä, söin ranskanleipää ja hernekeittoa 2 pv.
Sitten löysin kuivaherneitä pussin ja tein niistä keittoa + itse tein sämpylöitä ja se vasta halpaa olikin.
Mutta jos ostat halpoja pakasteranskalaisia, ei sen halvempaa ruokaa olekaan. Ja se mimmihän on tosi nuori. Pari vuotta päälle, raha-asiat tulevat paremmiksi ja raha ei enää kaikkea ratkaise.
Pakastepitsa tai pussi ranskalaisia maksaa euron, sillä saat vaikka kilon mandariineja tai puoli kiloa kurkkua. Mutta et pelkillä mandariineilla tai kahdella kurkullasi pärjää koko päivää, kun taas pakastepitsalla tai ranskalaisilla pärjäät koko päivän helpostikin.
Niin yksinkertaista se on.
Mulle ei riittänyt ruokaa päivisin. Lapset söi edellisen päivän päivällistä lounaaksi (ja miehelle olin pakannut eväät töihin siitä), mutta lähes koskaan ei riittänyt mulle. Söin sitten yleensä mikrossa tehtyä kaurapuuroa veteen lounaalla. Ja lasten jämät, jos heiltä jäi. Ja sitten jotain porkkanaa tms. tuorepalaa, nehän on tosi halpoja. En kehdannut tätä edes miehelle sanoa... Tätä kesti noin 3 kuukautta.
En todellakaan olisi tuhlannut meidän vähiä rahoja eineksiin! Aina oli lapsille terveellistä ruokaa tarjolla niin paljon kuin jaksoivat syödä, samoin välipalat oli oikeaoppisia, ei todellakaan mitään jugurtteja ollut varaa ostella. Mulle ei vaan jäänyt juuri mitään. Päivälliselläkin aina katsoin, että sitä ruokaa pitää riittää lapsille ja miehelle 2 annosta (päivällinen ja huominen lounas) ja söin vain sen verran, että varmasti riitti muille.
Olen hoikka kasvissyöjä joten ei tarvi mussuttaa että olen ylipainoinen tms. Mutta siis pahin roskaruoka on kyllä halpaa. Joku Liiterin ranskalaiset verrattuna hedelmäkiloon. Ja kuinka kauan niillä vaihtoehdoilla jaksaa. Tämä siis niillä joilla on OIKEASTI tiukkaa.