Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivistynyt ihminen ei puutu toisen tietämättömyyden lipsahduksiin, kuten vääriin taivutuksiin!

Vierailija
07.01.2010 |

Mitä mieltä olet tästä mielipiteestä ja viisaudesta, joka minulle opetettiin lapsena?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sivistyneenä itseäni pidän.

Mutta sivistynyt ihminen on varmaan lukenut sen verran, että tietää, että nettikeskustelu eroaa varsin paljon normaalista face-to-face -keskustelusta ja näkemykset esitetään kärkevästi.

Eli tuskin puuttuisin IRL naapurin mummon Thaimaaseen-termiin, mutta täällä kylläkin, koska se ärsyttää aivan helvetisti.

Vierailija
2/3 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät osaa keskustellakaan ilman , että nälvimistä. Itse eivät osaa ottaa rakentaviakaan ehdotuksia vastaan.

Ja ihan sivistyneenä itseäni pidän.

Mutta sivistynyt ihminen on varmaan lukenut sen verran, että tietää, että nettikeskustelu eroaa varsin paljon normaalista face-to-face -keskustelusta ja näkemykset esitetään kärkevästi.

Eli tuskin puuttuisin IRL naapurin mummon Thaimaaseen-termiin, mutta täällä kylläkin, koska se ärsyttää aivan helvetisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä juuttua pikkuseikkoihin. Maailmasta tulisi paljon mukavampi paikka elää, kun ei osoiteltaisi sormella jokaista pikkumokaa.

Vaati täydellisyyttä muilta vasta kun olet itse täydellinen!