Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dento bon -tutti ja -tabletit

Vierailija
07.01.2010 |

Käyttääkö näitä joku? Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin joskus kysellä kokemuksia mutta ilmeisesti niitä ei valtaisasta mainostuksesta huolimatta kukaan käytä =D

Vierailija
2/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tällä hetkellä tutti hukassa (kun vauveli 10 kk) heittelee ja "piilottelee" tutteja.

Saatiin lahjaksi paketti (tutti ja tabletit) mut olisin saattanut itsekin sellaisen ostaa. Ihan on lapsi tykännyt imeskellä, muuta en osaa sanoa noin niin kuin hyödyistä/haitoista. Nuo tutit (tablettitaskulla ja ilman) on ainoa tuttimalli, mitä muutenkin käytetään ja siihen olen ollut tyytyväinen.

Tabletin asettaminen vaatii vähän sorminäppäryyttä ja kyllä ainakin itse alussa tarkkailin, ettei imeskellyn tabletin jämä tule tutista ulos, vaikka on kai se suunniteltu niin, ettei siihen tablettiin voi tukehtua... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis selvennys vielä, että noihin tutteihin ollaan oltu tyytyväisiä, sekä vauva että minä.

Sellainen asia tietysti on vähän arveluttava, että kun niitä tabletteja tunkee siihen tuttiin, niin kädet pitää olla puhtaat, kun sitä tuttia ja tablettia joutuu ihan vääntelemään... ja sit lapsi laittaa ne suuhun kaikkine bakteereineen et ei ihanteellinen juttu missään reissussa jne. mut kotioloissa ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi