miten elvytetään?
montako kertaa siis painetaan ja montako kertaa puhalletaan? kummasta aloitetaan, ja kauanko jatketaan, onko oikeesti sillei että kun elvyttää oikein ni pitää yhden kylkiluun murtua???siis siltä ketä elvyttää...
Kommentit (4)
saat nimittäin paineilla aika rankasti että saat painettua rintalastaa tarpeeksi alas, mikään pikku nytkytys ei auta,
ja jos minä tarttisin elvytystä niin olisin kiitollinen että minua edes yritettäisi elvyttää vaikka sen kylkiluun murtumisen pelossa.
suosittelen ensiapu kurssin käymistä, seuraa esim. alueen kansalaisopistojen sivuja.
hienoa että olet asiaa miettinyt
saat nimittäin paineilla aika rankasti että saat painettua rintalastaa tarpeeksi alas, mikään pikku nytkytys ei auta, ja jos minä tarttisin elvytystä niin olisin kiitollinen että minua edes yritettäisi elvyttää vaikka sen kylkiluun murtumisen pelossa. suosittelen ensiapu kurssin käymistä, seuraa esim. alueen kansalaisopistojen sivuja. hienoa että olet asiaa miettinyt
ku en muista enää mitään valitettavasti, vaikka kävin sen n. 4 v sitten...ap
Ei todellakaan pidä yhdenkään kylkiluun murtua elvytyksessä! ja lasta ei saa tietenkään elvyttää kuten aikuista!
http://www.ensiapuopas.com/elvytys.html
ap