Täällä on seurakunnan kerhonohjaaja, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (14)
Kysyn vaan siksi, kun sapettaa vieläkin ettei oma lapseni päässyt seurakunnan kerhoon. Ilmeni, että siellä oli monta kirkkoon kuulumatonta ipanaa.
Mun mielestä se on väärin, ensisijaisesti sinne pitäis ottaa kirkkoon kuuluvia.
hartaudessa vain. Ei pienet jaksa vielä istua ja kuunnella monen tunnin juttuja Jeesuksesta.
Ainahan niitä on jokunen.. mutta mulla on tosi kiva työpaikka!=)
Mulla on lapset olleet kerhoissanne ja olen saanut paljon kasvatuksellistakin apua ja lapseni ovat ensi kertaa oppineet ryhmätyötaitoja kanssanne. Se rauhallisuus ja ilo, voih kun sitä olisi kotonammekin enemmän!
Teette todella hienoa työtä, arvostan sitä!
p.s. toivottavasti tärppää =)
Onko sinulla valmiuksia ottaa mukaan muitakin lapsia kuin peruskilttejä tyttöjä ?
meni nyt syksyllä eskariin ja haluaisi takaisin seurakunnan kerhoon. Koska siellä oli aikaa lauluihin, askarteluun ja tietenkin leikkeihin rauhallisessa ympäristössä. tytön mukaan eskarissa ei tehdä mitään. Kuulemma menevät hetkeksi aikaa pihalle sit syömään ja sit onkin jo lepohetki. Sen jälkeen pääseekin jo kotiin.
huomenne tuon kolmevee poikani kerhoon ja hän itkee jo ovella ettei halua tulla? Ärsyttääkö se? Poika on silti tykännyt ja saanut kehuja että on reipas kerholainen.
Kyllä pärjään myös hyvin villien poikien kanssa.
lapsia näen joka viikko. Eivät he kauan itke äitinsä lähdettyä, vaan tulevat mukaan laulamaan ja leikkimään!
esim. adhd-epäilyihin joiden takia pitäisi ohjata lapsi johonkin psykologille tms? Tarhassahan lapset ovat tarkassa syynissä, kerho on kotihoidetuille usein ainoa ryhmä.
olen 5-vuotisen urani aikana törmännyt tapaukseen, jossa lapsella oli adhd. Ei se poika montaa viikkoa kerhossa ollut kun laitettiin kotihoitoon.
eli uskonnollista kasvatusta?