mitä maksaa huopikkaat?
löysin yhdestä kenkäkaupasta, mutta hinta oli 130euroa/pari. Minkä hintaisina te olette näitä nähneet?
Kommentit (20)
olen entistä tyytyväisempi uggeihini. eivät paljoakaan kalliimmat ja niin paljon paremman näköiset. kehtaa mennä shoppailemaan uggeissa vaikka stockalle, tuskin huopikkaissa menisin.
olen entistä tyytyväisempi uggeihini. eivät paljoakaan kalliimmat ja niin paljon paremman näköiset. kehtaa mennä shoppailemaan uggeissa vaikka stockalle, tuskin huopikkaissa menisin.
ovat tosi hyvännäköiset, käytän niitä nyt koko ajan. Kyllä mä Uggejakin voisin käyttää, mutta ainakin musta tuntuu, että huopikkaat on paremmat jalassa.
löysin yhdestä kenkäkaupasta, mutta hinta oli 130euroa/pari. Minkä hintaisina te olette näitä nähneet?
aikuisten koot siis. Kumipohjainen tuota luokkaa, ilman kumipohjaa parikymppiä halvempi. Kannattaa ottaa vaan reilu koko, että mahtuu kunnolla villasukkia.
etusivulta löytyvät jälleenmyyjät.
Mun 7-vuotiaalle tytölle löydettiin kellarista vanhat huopikkaat, varmaan miehen lapsuuden aikaiset, ja voi mahoton, kun tyttö tykkää niistä. Ei palele varpaita. Opet kehuu niitä, sanoi tyttö.
Lahtiset Reilu 80 €
aikuisten pitkävartisia huopikkaita.
aikuisille. Silloin ei vaan vielä ollut nää kelit, nyt ois kyllä kiva ostaa mutta luulenpa että ovat myyneet hyvin.
ovh oli kaupassa 170 e, mutta maksoin 150 e (lämpöpohjalliset kaupanpäälle).
Kalliita ne on, mutta pitäisi kestää kauan!
PRIMAWOOL
www.primawool.com
PRIMAWOOL on "Etsy": valenki, felt, wool,boots
Toimintamme tarkoitus on tyydyttää ekologisten, terveysvaikutteisten ja originaalien tuotteiden kysyntää.
PRIMAWOOLin tuotteiden laadun vahvistaa Euroopan unionin hyväksymä laboratorio, jossa huovan laatuanalyysi on suoritettu testistandardin AATCC-20:2007 mukaisesti.
ostin kirpparilta tyttärelleni ihan uudennäköiset huopikkaat eurolla!!
Minä löysin kans ihan käyttämättömän näköiset huopikkaat kokoa 34 pojalleni 4 eurolla ja poika tykkää kengistä tosi paljon. Muita ei koulussa pidäkkään.
harmi etten nyt muista mikä kauppa, voisi löytyä googlella.
harmi etten nyt muista mikä kauppa, voisi löytyä googlella.
Siskoni mies osti Sotkamosta Saastamoisen kenkäkaupasta huopikkaat ja maksoi 109 euroa ja palvelu ensilluokkaista!
aikuisille. Silloin ei vaan vielä ollut nää kelit, nyt ois kyllä kiva ostaa mutta luulenpa että ovat myyneet hyvin.
Huopikkaiden kotimaasta Venäjältä niitä saa hieman halvemmalla, tosin sielläkin varastot ovat pienet katso www.tuhka.info
Valenki oy tuotteita en kyllä ostaisi!
- koska ovat kotimaista (lähes) käsityötä; oikein hoidettuna pitkäikäiset.