Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa väärennetyllä identiteetillä, onko muita jotka ystäviensä kuulumisia katselevat näin?

Vierailija
06.01.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö ne pistä sähköpostiin mitään vahvistusta kirjautumisesta?

Vierailija
2/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis voit ensin tehdä itsellesi sähköpostin esim,. maija komulaiselle salasanoineen ja sieltä saat sen vahvistuksen. Oletteko te kaikki aina oikeilla nimillä huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettivarkautta siis? Eiköhän se FBssäkin ole jonkinasteinen rikos, vaikkei taloudellista hyötyä tavoittelisikaan.

Muutenhan tuossa ei olisi mitään järkeä, koska tuntematonta Maija Meikäläistä harva huolii kaverikseen. Mitähän nokkeluutta mä en nyt tässä tajua?

Vierailija
4/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainahan voi onnea kokeilla pyytää kaveriksi

Vierailija
5/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikilla kaikki ole lukittuja sivuja ja ainahan voi onnea kokeilla pyytää kaveriksi

No miksei avoimilla sivuilla voi vierailla omalla profiililla, koska jälkiähän siitä ei jää? Mä olen luullut olevani vainoharhainen netissä, mutta jotkut on näköjään vielä pimeämpiä:D

Vierailija
6/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei kannata omalla nimellä?

huh

mut siis voit ensin tehdä itsellesi sähköpostin esim,. maija komulaiselle salasanoineen ja sieltä saat sen vahvistuksen. Oletteko te kaikki aina oikeilla nimillä huh

Vierailija
7/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettivarkautta siis? Eiköhän se FBssäkin ole jonkinasteinen rikos, vaikkei taloudellista hyötyä tavoittelisikaan. Muutenhan tuossa ei olisi mitään järkeä, koska tuntematonta Maija Meikäläistä harva huolii kaverikseen. Mitähän nokkeluutta mä en nyt tässä tajua?

ihmettelin.

Vierailija
8/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitin tän keskustelun kavereillekin jotta saavat nekin nauraa :D

:D

Vierailija
9/9 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla väärennetyl ku kukaan ei tunne sua...no iha sama mulle miten toiset facebookis elelee et ei sen puolee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi