Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen miehen vauvakuume !

06.01.2010 |

Mikä neuvoksi, kun haluaisi perustaa perheen ja hankkia niitä omia pieniä, mutta puoliso puuttuu edelleen??

Ei niitä ole taivaistakaan satanut, eikä ulko- ovelle tupsahtanut. En juo, en polta, en kuljeskele baareissa. Olen suhteellisen terve ja tavallinen ihminen, pidän maalaisjärkeä ja perhearvoja kunniassa.

En ole pitkä, lihaksikas ja komea, mutta en kyllä mikään rumiluspeikkokaan tai sohvaperunanörtti.

Olen käynyt uskonnollisissa tilaisuuksissa, jos vaikka sieltä löytäisin ystävän, mutta turhaan..

Baareissa, missä nuoret aikuiset viihtyy on useasti niin humalaista ja sotkuista väkeä, että oksettaa (muutaman kerran käynyt katsomassa).

Tanssipaikoilla on varttuneempaa väkeä kyllä ja usein hyvä musiikki, mutta moni on lähtenyt pariskuntana tanssimaan, eli sinkkuna on turha yrittää tutustua.

Onko todella niin, että rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen eivät kuulu jokaiselle??

Se syö ihmistä, kun näkee sukulaisten ja omien sisarusten löytävän oman rakkaansa ja hankkivan lapsia, sitten vielä vinoillaan ja lasketaan leikkiä koko asiasta, tyyliin: Eikö sulla vieläkään oo ketään, kyllä säki onnen ansitset, tai mee ja kaada joku mimmi sänkyyn jne...

Ei se ole niin yksinkertaista ja helppoa, kun olen vielä sellainen ihminen, että haluaa suhteelta paljon enemmän, kuin seksiä !

Kyllä mieheenkin koskee yksinäisyys ; (

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä taitaa löytyä lähinnä perheellisiä naisia joilla jo puolisot on.

Kannattaisi ehkä kokeilla etsiä itselle kumppania ehkä jostakin deitti.netistä. Sinne kunnon ilmoitus kuvan kera niin eiköhän samanhenkisiä ihmisiä kuitenkin löydy.

Tiedän muutamiakin jotka ovat tuollaisen paikan avulla puolison löytänyt.

Joten tsemppiä naisen metsästykseen niin ehkä vielä lapsiakin ilmaantuu.

sirppana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla