Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄÄNESTÄKÄÄ nyt tilaanko mä nää!?!

Vierailija
05.01.2010 |

Peg Perego Pliko P3:t (v. 2009 malli) saisi 249,- + toim.kulut kai joku 8,-

Esim. tän vuoden värit Lastentarvikkeessa taitaa maksaa jopa joku 349,-.

Meillä on siis hyvät matkarattaat (Graco Aerosport) mutta ne hajosi :(.

Ne on jätetty korjattavaksi kyllä mutta kun nyt jo harkitsin kovasti uusien hankintaa ja olen kovasti katsastanut monta päivää liikkeiden ja nettikauppojen tarjontaa, niin olen kovasti tilaamassa noita Plikoja.

Voin sitten käyttää tarpeen mukaan joko niitä tai vanhoja Gracoja (tai myydä Gracot.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolesta

- kun nyt tuli kerrankin tyttö about miljoonan pojan jälkeen, olisi kiva ostaa kaikki v.punaista, ja meidän isot kuomurattaatkin on tummansiniset. (Ja ne Gracotkaan ei mitkään tyttövärit.) Nää Plikot voisin tilata nyt v.pun.

- niissä on integroitu seisomalauta isommalle sisarukselle, mikä ois huippujuttu 3-4 vuotiasta mukana pitäessä

- jos pärjäilen vaan noilla vanhoilla Gracoilla jotka tulee huollosta, ei ole ihan varmaa miten kauan ne kuitenkaan kestää kun ikää jo yli 3 v.

- mä taidan haluta

Vastaan

- no on noi Gracot kuitenkin jotka on ollut muuten tosi hyvät (PAITSI ei oo v.pun. joka ois tärkeää, ja en tosiaan tiedä miten kauan silti kestävät)

- Plikoissa epäilyttää pienempi tavarakori kun Gracoissa

- vähän painavammat

- vähän ehkä huonommat työntää mulle; Gracojen kiinteä työntöaisa on hyvä ja sen saa säädettyä matalammalle kun Plikojen mikä on mulle hyvä

Ajattelin pitää kyllä niinkun molemmat toistaiseksi ja käyttää tarpeen mukaan... ja kolmantena meillä on siis ihan järeät kuomurattaat ulkoilua ja nukkumista varten...

ap

Vierailija
2/2 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tulee sitten kai tilattua vai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän