Mitä pidät Cath Kidstonista?
Saako sitä Suomesta jostain? Itse olen ihan hulluna Cathiin, niinkuin muuhunkin perienglantilaiseen tyyliin=)
Kommentit (5)
että uudella av:lla ei saa mainostaa tuotteita, kohta tämäkin viesti poistetaan!
siis en suunnittele mitään maahantuontia:D
Tuohon laatuun: en ole ostanut juuri siitä syystä esimerkiksi pyyhkeitä. Briteissä tosin pyyhkeet on usein juuri sellaisia ohuita "washing cloth"-kankaisia. Minulla on muutama tyynyliina, joita olen pitänyt uskollisesti vuosia ja pessyt TOSI monta kertaa, ja ovat vieläkin aivan uuden veroiset. Puuvilla on todella tiheäkutoista, hohtaa himmeästi. Kuviot on ainakin näissä puuvillakankaissa kudottu.
Oon tilannu CK-tuotteita suoraan englantilaisilta nettisivuilta. Siellä on kaikki tarjonta! Vaatteet, astiat, kankaat, kodintekstiilit. Googlaa Cath Kidston. Siitä lähtee tie autuuteen.
Oon tilannu CK-tuotteita suoraan englantilaisilta nettisivuilta. Siellä on kaikki tarjonta! Vaatteet, astiat, kankaat, kodintekstiilit. Googlaa Cath Kidston. Siitä lähtee tie autuuteen.
Mietin vaan, että olisi kiva tehdä joskus vaikka työmatkalla heräteostoksia=) Kerran muuten Lontoossa vietin eräässä CK-liikkeessä kaksi tuntia aikaa kuolaten kaikkea. Mies oli HIEMAN hermona:D
sisutuskaupoissa tulee vastaan. Stockkallakin taisi olla jotkut kupit ja lautasliinat.
Ystäväni on lähetellyt noita keittiötekstiileitä. Ihan kivat, mutta jotenkin huonolaatuisen oloiset. Ei sillä, että nyt marimekko tai joku muu niin kummoinen olisi, mutta hieno kangas on minusta sellainen että kuosi on kudottu, em. ovat kaikki painettuja kankaita...