Miksi Oran vaunut ei ole in?
Miksi laatuvaunuina pidetään mm. Brioa ja Emmaljungaa, muttei Oraa?
Miksi ette osta Oraa? Siitä on edes pieni osa suomalaista työtä ja on kestävät ja luotettavat.
Kommentit (12)
ne on rumat, painavat, isot ja epäkäytännölliset.
Ei riitä syyksi törsätä omaisuutta, että ovat suomalaiset. Jos ei niille ole käyttöä, niin ei ole.
P.S. Myöskään mainitsemasi Brio ja Emmaljunfa eivät ole mielestäni laatuvaunut.
Se on varmasti vaikuttanut haitallisesti niiden imagoon, vaikka ongelmat olisi jo korjattukin.
kun kaatuivat niin helposti. En kyllä nyt muista mikä malli oli kyseessä. Ehkä kaksosten rattaat?
en ostaisi minkään merkkisiä pelkkiä vaunuja, kun niiden käyttöikä vauvasta riippuen on 4-7 kk
Oraselin sivuilla kuvia ja ne näyttää ihan samalta kuin Brion isoimmat hyökkäysvaunut vuodelta 2002. Siis samaa tyyliä kuin melkein vuosikymmen sitten. Ei oikein nappaa, kiitos.
tyytyväinen olen ollut!ja kyllä niitä autoon ja pois jaksaa nostaa jos ei ihan heikossa kunnossa ole. Maalla kätevät ja kaupoissakin ollaan hyvin niillä mahduttu menemään. Ja toisiaan ostettiin ne siksi että näyttivät siinä kaupassa parhailta...niin ja ikää minulla 27v.
että niitä valmistetaan vielä. Olen aika paljon vaunuja katsellut kaupoissa (uusina siis), kun on -07 ja -09 syntyneet lapset, mutta Ora-merkkisiä en ole kyllä nähnyt. Meillä on myös Emmaljungat.
Eivät sovi kaupunkisukkulointiin jota monet tuntuvat pitävän vaunujen tärkeimpänä toimintona.