Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksiä raskaana ollessa

Vierailija
04.01.2010 |

ihmettelen niitä ihmisiä jotka eivät voi harrastaa seksiä raskaana ollessaan. meillä mies haluaa minua yhtä paljon kuin ennenkin ja jopa perustelee kuinka hyvää se tekee sikiölle silloin kuin itseäni ei oikeen huvittaisi. itse en toki aina tunne itseäni kovin seksikkääksi ison mahan kanssa mutta alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen ja nautin seksistä sekä raskaana olemisesta. kohta tämäkin aika on ohi enää vajaat 3kk:tta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko sää nyt ongelmasta kenen näkökulmasta? Miehen vai naisen?

Molemmilla on haluttomuutta raskausaikana. Täysin normaalia.

Eikä seksi SIKIÖLLE mitään tee! Vaan kohdulle. :)

Näin ollen synnytyskin saattaa olla helpompi kun kohtua (lihas sekin) on reenattu.

En käsitä alkuunkaan sinua ap: ensin sanot ettei huvita, sitten vaan "tyydyt" ideaan ja lopuksi huokaat miten tätä enää jäljellä 3 kk. Eli et ole silti sinut asian kanssa... ;)

Vierailija
2/5 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaikki eivät oikeasti voi harrastaa raskausaikana. (lääkäri kieltänyt) Olis muuten kiva kuulla ne perustelut miten hyvää se sikiölle tekee, kun ei se kyl mitään sille tee!!

Sitäkään en ymmärrä miks sun pitäis antaa jos ei tee mieli?

Itsellä menossa rv 39 ja seksi kyllä vähentynyt "normaalista" sillä ei meillä harrasteta toista miellyttääkseen vaan silloin kun se molemmista tuntuu hyvälle. Eilen oli sellainen päivä :) et ei raskaus edes näin lopussa ole este yhteisille nautinnoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taas muutama ymmärsi väärin ton pointin tossa ihmettelyssä:) siis korjataan virhe.. ensinnäkin olen ihan sinut raskauden kanssa en vain oikein pysy itse aina mukana atsan kasvaessa ja tunnen itseni valaaksi;) noh toiseksi ihmettelen niitä ihmisiä jotka kieltäytyvät seksistä raskaudentaki eli heitä etoo ajatus siitä että vatsassa on vauva. kolmanneksi kyllä mä tiedän että lääkäri voi kieltää seksin joltakin tietyistä syisä nyt ei ollut kyse siitä lainkaan. neljänneksi en ole missään vaiheessa väittänyt että annan seksiä miehelleni ilman omaa tahtoani ja etten nauttisi siitä vaan meillä mies on yleensä niin aktiivinen että on pakko kieltäytyä kun tarttee hieman enemmän lepoa nyt

Vierailija
4/5 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "hyvää" tämä seksi tekee vauvalle? Voitko vielä perustella tämän ihmeellisyyden?

Vierailija
5/5 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan todellakin vaan raskauden. Ymmärrän niitä, jotka lopettavat seksin raskauden aikana, koska ei huvita, koska miestä ei huvita, koska seksi tuntuu epämiellyttävältä/sattuu, koska lääkäri on kieltänyt seksin harrastamisen syystä tai toisesta... Jokaisella raskausaika on erilainen ja jokaisen suhtautuminen seksiin voi muuttua raskauden aikana suuntaan jos toiseen. Suotakoon tämä erilaisuus kaikille.