Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotiaiden lempikirjoja?

Vierailija
04.01.2010 |

Millaisista kirjoista muiden 6-7-vuotiaat tykkää? Mitkä ovat ihan ykköslempparikirjoja? Lukevatko jo itse vai lukeeko vanhempi? Meillä tyttö (pian 7 v) on osannut lukea jo alle 6-vuotiaasta mutta ei vielä silti halua itsekseen lukea, sanoo ettei ymmärrä mitään lukemastaan. Mietin vaan synttärilahjaideoita, jos jonkun kirjan hänelle hankkisi, lähinnnä vanhemman luettavaksi iltasaduksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Risto Räppääjät, ekaluokkalainen ja tykkää lukea itse. Noista voisin kyllä kuvitella Risto Räppääjiä ääneenkin lukevani.

Vierailija
2/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäks Lasset, Konstat, Viisikot (8v lähinnä), monenlaiset lasten tietokirjat (eläimet, historia, avaruus jne)... meillä luetaan paljon. Odotan jo, että lapset vähän kasvavt niin pääsemme yhdessä lukemaan Harry Pottereita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huckleberry Finnin seikkailut.

Vierailija
4/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa! Hitsi vieköön kun siitä tulee hauskaa! Vielä pitäis jaksaa odottaa kun lapsi on vasta 6 v.

Vierailija
5/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tiedoista!

Meillä tytölle luetaan vielä samoja kirjoja kuin 4-vuotiaalle pikkusiskolle! Itse olen tykännyt pienenä perinteisistä saduista ja sitten kun opin itse lukemaan, rakastin Astrid Lindgrenin kirjoja (Ronja Ryövärintytär, Veljeni leijonamieli ym...) Mietin vaan, osaakohan vielä 7-vuotias kuunnella tuollaisia?

Vierailija
6/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkis Fedja-setä kirjat, Loen Kurt-kirjat, Lindgrenin kirjat, varsinkin katto-kassinen. Eoin Coflerin kirjat. Ja Viiru ja pesonen, ikuisesti:-)

Vierailija
7/7 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kouluun, ja tykkäsi kovasti. Eli jos lapsi lukee sujuvasti, niin se on ihan mainio kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä