Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi #¤&%!? CERAZETTE

Vierailija
03.01.2010 |

Aloin syömään noin kuukausi sitten ja sen jälkeen ei ole ollut päivää ilman vuotoa. Onko tämä ihan normaalia? Vai lopetanko heti huomenna? Hermo menee!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aika pitkään, mutta sitten olikin vuosi ilman yhtiäkään menkkoja kunnes lopetin. Toki kaikilla erilailla

Vierailija
2/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt vuoden syönyt ko. valmistetta ja vasta viime kuukausina sivuvaikutukset (vuodot, akne) lähteneet. Hyvä sivuoire on se, että migreenitaipumukseni tuntuu kadonneen. Ennen oli ainakin kerran kuussa kohtaus, nyt on ollut pari kertaa vuodessa ja silloinkin lievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto joskus loppuu...

Vierailija
4/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa 3 kuukautta ja ehkä ollut noin 7 vuodotonta päivää... ei hyvin mene... onneksi sain reseptin ehkäisyrenkaaseen ja koska en enää imetä niin taidan vaihtaa siihen. Minullakin menee hermot!

Vierailija
5/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi epäsäännölliset vuodot... :-/ Välillä vuotaa just piiiitkään ja välillä on pitkät välit ettei tule kuukautisia ollenkaan. Raskaustestejä on saanut tehdä useamman kerran.

Lisäksi hänen ihonsa on mennyt tosi huonoksi :-/

Itse tein synnytyksen jälkeen päätöksen olla aloittamatta ko pillereitä, kumilla mentiin imetysaika kunnes mahdollista aloittaa tavalliset (kokemuksesta sopiviksi havaitut) pillerit.

Vierailija
6/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kolmisen kuukautta lähes kokoaikaista tiputtelua, mutta sitten kun loppuivat, on ollut vissiin kerran pientä vuotoa. Myös alun kovat päänsäryt menneet nyt ohi. Nautin vuodottomasta ja pms oireettomasta olostani, tosin seksihaluja ei juuri näillä pillereillä ole. Mutta olen siis tykännyt, ensimmäisen kolmen kuukauden jälkeen.

Vierailija
7/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häikkää siihen asti kunnes tulin raskaaksi!! 8kk ehdin käyttää.. Eli en kyllä moisia pillereitä suosittele kenellekkään. Ja tosiaan yhtään en unohtanut tai ottanut myöhässä.

Itse ainakin lopettaisin käytön jos vuoto aina vaan jatkuisi. Parempiakin valmisteita on olemassa!