olenko nymfo?
Olen äiti, yli kolmekymmentä. Haluan monta kertaa päivässä, ei ole kysymys mistään hetkellisestä ajasta. Tämä on todellisuuttani. Käsittelen usein itse itseni, haluaisin raavasta seksiä usein, mutta mieheni ei oikein pysy perässä...Kysymyksessä on ihana mies, jota rakastan, mutta seksiä haluaisin enemmän. Menenkö hoitoon?
Kommentit (7)
ahdistustasi pakonomaiseen seksiin?
hanki itsellesi MIELEKÄSTÄ tekemistä, niin on muuta ajateltavaa. Seksuaalienergian voi suunnata eri lailla, kuten taiteen tekemiseen.
Jos et saa tyydytystä ikinä, saattaa sekin johtaa jatkuvaan 'haluamiseen' kun ei saa. Vaikee juttu, jos oma mies ei riitä. Luyulen, että jokin tyytymättömyys taustalla, jota pakenet nautinto-aatoksiin. (ps. olen minäkin tyytymätön, mutta mulla on muut addiktiot).
että miten seuraavaksi voisin tyydyttää haluni. Pidän itseni huoliteltuna ja valmiina seksiin. Mies minusta pakenee kotitöihin ja lasten kanssa riehumiseen. Minä vain odotan ja odotan.. Sairasta. Mitä voisin tehdä? Mieheni ystävätkin ovat huomanneet addiktioni ja aina kännissä ehdottavat asian auttamista...
ap
että voi olla, että olen ahdistunut. Ennen lapsi, joita siis jo useita, mieheni palvoi minua. Nyt palvonta menee lapsille ja mulle jää luu käteen. Olen siis ahdistunut, kyllä. En saa mielestäni huomiota riittävästi.
tai osa-aikatyö voisivat auttaa. Kuulostaa siltä, että sulla on tylsää.
mies riehuu lapsen kanssa, se on isänä olemista.
On sulla jonkin sortin ongelma. Ei elämä ole pelkkää panoa ja haluttuna (miehen ja miehen kavereiden, naapureiden, kenen tahansa) olemista. Ongelmana näkisin omat suhteesi lapsiin, työntekoon, opiskeluun.
en
ap