Mieheni vihaa violettia väriä, minä rakastan:
lisäksi väri sopii minulle todella hyvin. Haluaisin myös käyttää violettia sisustuksessa, mutta se olisi varmaan aika itsekästä? Vai pitäisikö ajatella, että mies tottuu väriin? Kyllähän hän minuakin tykkää katsella, vaikka pukeudun violettiin.
Kommentit (10)
jos jossain vaatteessa on edes pienikin säväys vihreää niin en todellakaan osta sellaista tai laita esim. lapseni päälle :) En ymmärrä miksi tunne vihreää kohtaan on niin voimakas... Sisustuksesta ei todellakaan löydy vihreää, paitsi yksi viherkasvi.
Älä kiduta miestäsi siis kotona :) Päällesi saat kai pukea mitä haluat?
ja vihaan niitä siksi, että ne saavat minut lähes oksentamaan. Siis aikuisten oikeasti. Värit tuottavat migreenin ja sen jälkeen kääntyy vatsa. Koska värit aiheuttavat niin voimakkaan reaktion, olisi minusta aika kamalaa, jos kyseessä olisivat mieheni lempivärit.
Mulla vihreä nimenomaan ykköslemppari väri.
Violetti on kammotus. Varsinkin sellainen voimakas (vaaleaa kai kutsutaan ennemmin liilaksi, se on ok esim. jossain lastenhuoneessa).
Luonnon vihreä menettelee mutta sisustuksessa se on ruma.
Lisäksi punaiset seinä saavat minut voimaan huonosti. Violetti on myös aika paha suurina pintoina.
En tiedä miksi, eikä myöskään mun veli tykkää ja hän ei antanut edes vaimonsa pitää lapsella vihreitä potkuhousuja... kai vihreän inhoaminen sukuvika, eniten inhoan vihreää joka on selallaisen väristä kuin esim joulukuusenvihreä
väriä jota toinen inhoaa. Itse ainakin kärsisin jostain vihreistä verhoista tai sohvista.
Eiköhän se riitä et käytät sitä violettia pukeutumisessasi.
Liturgisissa väreissäkin se kuvastaa surua ja katumusta. En haluaisi sisustaa kotiani sillä värillä.
Oletko arma, ettei mieltymyksesi johdu siitä, että tällä hetkellä violetti on supermuodikas väri ainakin vaatteissa. Vuoden kuluttua se on taas out.
minusta sen rumempaa väriä ei ole, tai no sinapinkeltainen.... en tykkäisi jos mun koti sisustettaisiin violetilla... eikä siihen väriin totu. hirveä mikä hirveä.