Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hyvä kasvovoide kuivalle iholle?

Vierailija
02.01.2010 |

Siinäpä se kysymys jo otsikossa tulikin. Eli olen "koukussa" Biothermin kasvovoiteisiin (Age Fitness tai tämä uusi Viva), ovat erinomaisia iholleni mutta ihan älyttömän kalliita.

Yritän aina välillä vaihtaa halvempaan - apteekin perusvoiteisiin, Lumeneen ym. mutta iho menee niin huonoon kuntoon että sinnittelyn jälkeen ostan taas hammasta purren kalliita tuotteita.

Onko joku löytänyt hyvän ja suht. edullisen kuivan ihon päivävoiteen ja mistä sarjasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi arctic berries ja for faces-sarjoissa on hyvät kosteusvoiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...erityisesti ystheal. joo, eihän se halpaa ole, mutta kun mulle käy kanssa noin: iho kelpuuttaa vain parhaan.

minkäs teet. kalaöljyn syönti muuten auttaa kanssa ihoon, samoin pellavaöljy, mutta ainakin mä tartten vielä niiden lisäksi hyvälaatuisen päivävoiteen: iho on aina ollu kuiva ja herkkä kuin mikä.

Vierailija
4/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt ei tosiaankaan ole edullisemmasta päästä. Minä olen myös yli 40-v ja esim. juuri Lumenen rasvat on aivan pelleilyä iholleni. Ainoa mikä talvella tehoaa, on Nutrix.

Vierailija
5/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yövoiteena Lumenen Arctic aqua syväkosteuttava yövoide.

Vierailija
6/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Vierailija
7/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistinkin, että olen joskus "nuorena" käyttänyt tuota apteekin sarjaa - jonkinlaisen kokeilupakkauksen - ja ainakin silloin sopi iholleni. Voisinkin kokeilla tuota uudemman kerran vieläkö sopisi.. Sinällänsä en tykkää testailla aina eri voiteita, kun se vasta tuleekin kalliiksi kokeilla kerran ja jättää käyttämättä. Iho kun on tosiaan sekä kuiva että herkkä.

Kiitos myös tuosta vinkistä sisäiseen ravitsemiseen - senkin olen autuaasti unohtanut - täytyykin syödä yksi kuuri vaikka kalanmaksaöljyä ja katsoa auttaisiko!

Lisääkin vinkkejä ja kokemuksia saa laittaa, kiitos!

t. ap

Vierailija
8/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Vichy on sata kertaa Biothermiä parempi ja jopa hiukan halvempi (olen myös 40v). Nutrilogie 2 näin talvisin on kuivaihoisen pelastus.

Vierailija
9/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella hyvä kuivan ihon voide. Eikä kalliskaan.:)