Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain toisen lapseni kun esikoinen aloitti koulun viikon päästä...ov

Vierailija
01.01.2010 |

nyt tämä kuopus aloittaa koulun syksyllä, esikoinen silloin siis kahdeksannelle luokalle.

Nyt mietityttää...vielä aloittaisi kaiken alusta..jos vielä kolmas...

Vuorotyöni mietityttää,hoitorumba..plääh, asuntolainaa 100te, minä 37, mies 46...hänellä lapsenlapsia pian 2..

Nauttisiko vain niistä...vai jos pian tärppäis niin saisin olla kotona kun tyttö aloittaa koulun eikä varmaan huono asia olla kotona kun esikoinen käy peruskoulun viimeiset vuodet koulua?

Mielipiteitänne odotellen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia pitäisi haluta niiden itsensä takia. Oletko miettinyt vuorotteluvapaata, lyhennettyä työviikkoa tai ihan vain pidempää sairaslomaa jos et jaksa käydä töissä.

Vierailija
2/10 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti tehokkaimpia työntekijöitämme ja myös osaavimpia..

Olen enemmän pois kotoa kuin mieheni, myös elätän perheeni, mies tienaa paljon vähemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yhtä iso kuin ansiosidonnainen työttömyyskorvaus nykyään? Voisit samalla kehittää itseäsi työelämää varten ja lapsistakin olisi varmaan kivaa kun kaikki opiskelevat yhtä aikaa. :)

Vierailija
4/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saisin olla kotona kun tyttä aloittaa koulun..." Älä hanki enää yhtään lasta, jos tuo on sun lähtökohta. Miehesi on myös jo liian vanha pikkuvauvan isäksi.

Tämä rehellinen ja suora mielipiteeni, kun sitä kysyit.

Vierailija
5/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ollaanko liian vanhoja ja kun muut jo isoja niin alkaisi kaikki taas alusta. Haluaisin siis lapsen mutta mietin jaksamistani ja nuo muut asiat olisi vaan plussaa esim olla kotona kun toinen menee kouluun..

Kai se tää ikä pistää miettimään, nyt tai ei enää koskaan

Vierailija
6/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä edes harkitse!

Vierailija
7/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuopuksen kun esikoinen aloitti just koulun. Mutta ei ole tullut mieleenkään aloittaa tätä sitten 5 vuoden päästä taas ;-)

Joo, mutta lähtökohdat asian miettimiselle on minusta teillä erikoiset. Koulun aloittajan kanssahan voi olla vaikka osittaisella hoitovapaalla ja tehdä 6 tunnin työpäivää kaksi ekaa kouluvuotta tai jos sinulla on työvuosia riittävästi takana, niin voithan jäädä vaikka vuorotteluvapaalle.

Jos taas aidosti haluat lapsen, niin eihän ikä ole sulle este. Haluaisiko miehesi vielä lapsia?

Vierailija
8/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän touhuaa minua enemmän lasten kanssa etenkin tämän nuoremman kanssa. Leikkii lattialla, tekee lumilinnat, laskee pulkalla, käyvät kahdestaam ti-ti nalle konsertit ym..

Mitkähän oikeita syitä hankkia lapsia?? Ajatteleeko kaikki todella järkevästi? Meillä kuitenkin omakotitalo, vakituiset työpaikat, ei käytetä alkoholia lainkaan ym

Vierailija
9/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikäsi puolesta ole vanha laisinkaan,eikä ole miehesikäään! Ei ikä ole mittari hyvään tai huonoon vanhemmuuteen, herran jestas sentään!

Vierailija
10/10 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmas lapsi saa tulla jos on tullakseen..(yritys alkakoon nyt tammikuussa;)) Niin ja mies on 47v.!!!