Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa synnytyksen käyntiin? Seksi sauna ja lenkkeily testattu. ei auta

Vierailija
31.12.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos synnytyksen käynnistyminen olisi vahvasti ulkoisista tekijöistä kiinni olisi odotus yhtä sängyssä hiljaa makoilua jokaiselle.

Vierailija
2/13 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapauttaa kehon omaa oksitosiinia, jos alkaa supistelemaan niin jatka vaan hieromista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksiä kannattaa kokeilla aina uudstaan.

Vierailija
4/13 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi minun nuorimman lapsen synnytyksen kaynnistymiseen. La oli 30-12., 2.1 olin taysin kyllastynyt olemaan raskaana ja menin kuntosalille missa tein raskaan harjoittelun mm. jalkakyykkyja raskailla painoilla. Kotiin tulimme 20.00. Supistukset alkoivat melko pian ja puolilta oin soitimme katilolle. Synnytin kotona n. kello 03.00. Edellisen lapsenkin synnytyin kotona, supernopea palautuminen verrattuna sairaala-synnytyksiin. (emme asu Suomessa)Minun kohdalla "rehkiminen" on auttanut muidenkin synnytysten kaynnistymiseen. Saattahan se tietysti olla sattumakin..

Vierailija
5/13 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan et toi seksi on vaan miesten keksintö :D!

Vierailija
6/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo seksi ei ole miesten keksintö, ainekaan meidän suhteessa. Ite olisin valmis seksiin, mutta mieheni ei siihen jostaan kumman syystä suostu. Kuulemma liikaa paineita, kun haluisin sillä synnytyksen käyntiin. Itellä raskausviikkoja 38 täynnä ja olisin ihan valmis synnyttämään.

Vierailija
7/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata odottaa, että viikot ovat täynnä. Ne loppumetrit on karseat, mutta jos mitään lääketieteellistä syytä ennenaikaiseen synnytykseen ei ole, kannattaa odottaa, että luonto tekee tehtävänsä. Kohdunkaulan pitää kypsyä ja vauvan kiinnittyä.

Vierailija
8/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassakin voi mennä käynnistyksessä päiviä.

Vierailija
9/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käynnistyksellä. 2 cytotec- käynnistystä ja yksi mekaaninen kohdunkaulan laajennus ja kalvojen puhkaisu + oksitosiinitippa.

Muuten ei ole ollut juuri supistuksen supistusta.

Vierailija
10/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käynnistyksellä. 2 cytotec- käynnistystä ja yksi mekaaninen kohdunkaulan laajennus ja kalvojen puhkaisu + oksitosiinitippa.

Muuten ei ole ollut juuri supistuksen supistusta.

Vedet vähissä (kolmannen kanssa ei edes tullut lapsivettä kun kalvot puhkaistiin), siksi käynnistys.

Olin yrittänyt startata rehkimällä - ekan ja tokan kanssa kävelyä ja lumitöitä - kolmannen kanssa mentiin luontopolulle, jossa kannoin pari kilometriä ylä- ja alamäet 11kg painoista esikoista. Ei supistellut.

Vauvat lakkasivat tietty liikkumasta, kun ei vettä ollut. Se oli sit syy, miksi menin äitipolille.

Vierailija
11/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppujen lopuksi syntyi päivälleen 9 kk siitä kun sai alkunsa:). Ihmettelen miksi tuo laskettuaika aina lasketaan kuukautiskierron mukaan kun minulla on kaikki kolme menneet 6-11 pv yli lasketun ajan ja silti eivät ole olleet "yliaikaisia". Odottele rauhassa, itselläni ei mikään toiminut seksistä-ikkunanpesuun vaan syntyivät kun oli sen aika.

Vierailija
12/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhdas koti on kiva

Vierailija
13/13 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien tutkimuksista huolimatta se, mikä synnytyksen lopulta käynnistää, on lääkäreillekin edelleen arvoitus. Mä uskon että se on enemmänkin sattuman kauppaa että vaikka liikunta käynnistäisi synnytyksen - jos sama äiti yrittää vaikka neljänä iltana peräkkäin ravata 10 kilsan lenkin käynnistääkseen synnytyksen ja se viidentenä iltana toimiikin, niin silloin se käynnistyminen pistetään liikunnan piikkiin ja unohdetaan ne 4 muuta iltaa, jne. Vauva tulee kun vauva on valmis, koeta kestää! Toki voit puuhailla oman jaksamisesi mukaan että aika kuluisi nopeammin. Eihän ne käynnistyslääkkeetkään aina auta niin miksi kotikonstit sitten.