Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ei siskoni tee kyllä ihan oikein, vai mitä luulette?

Vierailija
31.12.2009 |

Kuopuksensa on juuri täyttänyt 3 vuotta ja jättää hänet yksin kotiin siksi aikaa kun hakee isomman hoidosta.. Sanoi mulle puhelimessa, ettei siinä mene kuin 2 minuuttia, mutta kyllä siinä vaan menee ainaksin se 10 minuuttia.. Jo on ajantaju kateissa ja autolla joutuu menemään n. 1,5 km päähän, minusta ei ole ok. Sen isomman (5v.) voi vielä jättääkkin, muttei noin pientä..

Jos sattuu jotain niin eihän se saa edes ulko-ovea auki, että pääsisi ulos ja puhuu todella huonosti niin vaikeaa pyytää naapureilta apua.. Moitin hieman siskoani, moitinko turhasta? Mielipiteitä,kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta meiningiltä kuulostaa..

Vierailija
2/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös ajatella sitä tosiasiaa että jos itselle sattuu sillä lyhyellä matkalla jotain, auto suistuu ojaan, joutuu kolariin...aika venähtää tunneiksi tai ties miksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta meiningiltä kuulostaa..

sanoo vaan huolettomasti "siinä se istuu sohvalla ja mussuttaa suklaata.." On muutenkin todella huoleton tyyppi..

ap

Vierailija
4/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pienempää mukaan :( Juurikin tuota itse ulos pääsemistä ja avun hakemista pidän minä kriteerinä siihen, milloin voi jädä yksin kotiin. Meillä kohta 6-vuotias on ollut muutamia kertoja yksin kotona, koska hallitsee nuo hommat. 4-vuotias ei ole edes halunnut jäädä, vaikka osaa myös avata oven ja hakea apua.

Vierailija
5/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen mitä voi saatua.. Toivon, ettei tätä kovin usein tapahdu.. Mitenhän sitä uskaltaisi oikein tosissaan nyt siskoa neuvoa..?

ap

Vierailija
6/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsi saa suklaata väärään kurkkuun ja tukehtuu. tms.

Sinuna ottaisin yhteyttä sosiaalityöntekijään alueellasi. Kyseessä on heitteillejättö.

Eikä ilmoittajan tarvitse sanoa nimeään, voi tekeytyä naapuriksi tmv. Pelastat näin lapsen ja välit siskoosi.

Vierailija
7/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapsi saa suklaata väärään kurkkuun ja tukehtuu. tms. Sinuna ottaisin yhteyttä sosiaalityöntekijään alueellasi. Kyseessä on heitteillejättö. Eikä ilmoittajan tarvitse sanoa nimeään, voi tekeytyä naapuriksi tmv. Pelastat näin lapsen ja välit siskoosi.

muttei kantti meinaa kyllä kestää sellaiseen ryhtyä! =( Mun mielestä saa jo jonkin sorttista apua neuvolan kautta..

ap

Vierailija
8/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain käymään vaikka miten pikaisesti (no postilaatikolla voi käydä :)

Itselleni on tullut mieleen se, että tulipalon syttyessä aikaa on minuuteissa laskettava määrä, eikä pienet lapset ymmärrä välttämättä paniikissa hakeutua ulos vaikka ulko-ovi olisi metrin päässä.

Vierailija
9/9 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä on oma sisko. Mun mielestä tilanne on kuitenkin tosi huolestuttava. Mitä jos soittaisit vaikka MLL:n neuvontapuhelimeen tai jonnekin vastaavaan, jossa saisit "asiantuntijoilta" apua tai vinkkejä?