Hynysen tekstiviestit
Mitä mieltä olette, onko Seiskan uutisessa perää vai käynnistelläänkö taas uutta parjauskamppanjaa. Jos uutisointi on totta, niin olen pettynyt äijän toimintaan.
Kommentit (7)
En usko että on ollut Hynysen puolelta mitään vakavaa, känniviestejä vaan.
onko perää vai ei.
Kun luin jutun, niin ainoa ajatus oli, että mihin tää nainen pyrkii tällä. Saman tyylisiä viestejä oli kuitenkin lähetelty puolin ja toisin.
Itse viestit ovat ihan tyhjää liibalaabaa, mutta kyllähän tuo jotain kyseisen kaverin suhtautumisesta esimerkiksi vaimoonsa kertoo. Vai olisitteko te kaikki yhtä ymmärtäväisiä, jos kyse omasta miehestänne olisi?
onko perää vai ei. Kun luin jutun, niin ainoa ajatus oli, että mihin tää nainen pyrkii tällä. Saman tyylisiä viestejä oli kuitenkin lähetelty puolin ja toisin.
nainen kertoi itsekkin lähettäneen viestejä, nainen oli antanut numeronsa hynyselle, miksi??
julkisuudenkipeä fani.. mitä Hynynen on "tehnyt" kun nainen avautuu seiskapäiväälle.. :D jättäny nimmarin kirjoittamatta jossain takahuoneessa.
en lukenu juttua, mutta ihmettelin naisen motiivia. Taisi olla rahapulassa. Yleensä nuo viestittelyt ovat molemminpuolisia;) Onkohan aiheesta keskusteltu millään palstalla? Uskon kyllä miehen viestejä lähetelleen, mutta ei taida mennä oman puolison kanssa hyvin. Siitähän tuo kertoo. En ainakaan tykkäisi, jos oma mies viestitteli toisen naisen kanssa. Ja onko kyseinen nainen edes ainut? Odotellaanpa sankarin omia kommentteja...
laittaa munkin kaverit mulle härskejä vitsejä kiertoon, ja sanottiinko sitä aikaväliäkään missä ne 50 viestiä oli lähetetty?