Mistä ostat nättejä ja kivoja yli 134 cm vaatteita POJILLE?
Kaupoissa poikien vaatetyyli näyttää muuttuvan kokonaan kun tullaan kokoon 134. Ainakin näissä tavallisissa ketjuissa, kuten HM, Lindex, KappAhl, Seppälä. Jostain Cittarin vaatteista en myöskään löydä enää mieleisiä. Kaikki poikien paidat jotain värittömiä tai tosi tummia, rumia kuvioita yms.
Mitään Espritiä tai Popia ei ole oikein varaa ostaa. Meidän kaupungissa ei ole suurta valikoimaa muutenkaan.
Mistä sinä ostat pojille paitoja?
Kommentit (25)
Ison kassin täytyy paitoja ja parit housut lapselle. Lapsi oli mukana makutuomarina. En löytänyt Suomesta montakaan sopivaa vaatetta. Lapsi kokoa 140- 146.
Tosiaan tuo poikien vaatetyyli muuttuu tultaessa kokoon 134. Meidän poika on nyt 8v, ikäisiään lapsellisempi, niin tuntuisi hyvin oudolta pukea tuohon teinityyliin. Cittarista olen löytänyt jotain, samoin Marimekon raitapaidoista poika tykkää.
poika on aika lapsellinen vielä ja pitäisi mielellään vielä esim. paitoja joissa olisi joku auto, traktori tms. Ei mitään teinityyliä siis! Värikkäitä paitoja haluaisin myös löytää.
ap
meillä poika käyttää vielä kylläkin kokoa 128 mutta kauhulla odottelen kesää kun saa ruveta ostelemaan seuraavaa kokoa.
Mielestäni jo koossa 128cm valikoima rupee olemaan minun makuuni suppea.
Ei täälläkään ole varaa ostella mitään Gantia, Timberlandia.
Luottokorttia en omista joten en voi tilailla ulkomailta.
Saa poika kohta kävellä nakuna....he he
Benettonia ollaan nyt ostettu jonkun verran mutta laatu on todella huonontunut.
Tuo on jokin maaginen raja, jonka jälkeen ei tavallisia lastenvaatteita enää löydy mistään... myös talvihaalarit ja kurahaalarit loppuu suunnilleen tuohon kokoon.
, josta löytyy ne kivemmat vaatteet pojille. Nyt tein myöskin mielenkiintoisen uuden löydön eli nettisivut Mannariini. Mutta sieltäkin löysin kivoja ja edullisia vaatteita vain meidän tytölle.
Tosiaan, en viitsi maksaa trikoopaidasta paljoa kymppiä enempää ja osastolta Lindex-KappAhl löytyy tosi harvoin isommille pojille mitään kivaa.
Minä myös tuskailen tässä 128-134 vaiheessa...pikkupojille löytyy ihania vielä 86 saakka ja sitten käy koko ajan vaikeammaksi.
Hintakaan ei paha, mutta ehkä aavistuksen kalliimpaa kuitenkin kuin esim. H&M. Minä tosin olen löytänyt myös henkkamaukalta kivoja, joukossa karseita ja pieni osa valikoimasta kivaa, mutta löytää jos näkee vaivaa...
Jostain syystä poikien vaatteiden tarjonta menee todella ankeaksi kun siirrytään "nuorison" puolelle.
Onneksi siskoni asuu Keski-Euroopassa, ja toimittaa sieltä iloisempia vaatteita pojillemme. Itse ostan heille usein t-paitoja ja pikeepaitoja urheiluliikkeistä, esim. Nikellä on usein oransseja ja punaisia paitoja.
En keksi yhtään kauppaa jossa olisi vain kivoja. Meillä myös jo 4v pojalle vaikea löytää kivoja vaatteita enää :( Hirveästi aikaa vaivaa ja rahaa saa uhrata jos tahtoo nätisti pukea. Alessa on aina niitä tummanharmaita ja tummansinisiä tylsillä muovitekstipainatuksilla.
että 8-9 -vuotiaat pojat ovat jo jotain esiteinejä? Kuitenkin pojat tuossa iässä ovat vielä pikkupoikia. Itse en ymmärrä miksi tuon jaottelun pitää tulla juuri ja jo tässä iässä. Eikö vasta siinä 10-11 -vuoden iässä?
Pitäisiköhän tästä tehdä jokin valitus jollekin:D. Onko kukaan koskaan lähettänyt mitään palautetta näille ketjuille, ajattelin nyt lähinnä esim. HM, Lindex, KappAhlia?
muka etsin vaatteita 134-140 kokoa pojalle. En löytänyt yhtäkään! Kai just ne ankeat vaatteet sit alennetaan, kaikki kivat on jo ostettu normaalihintaisina.
uudenveroisia hyvännäköisiä paitoja saa 2-4 eurolla. Käyn pari kertaa viikossa.
Kuvittelevatko vaatesuunnittelijat että 8-9 -vuotiaat pojat ovat jo jotain esiteinejä? Kuitenkin pojat tuossa iässä ovat vielä pikkupoikia. Itse en ymmärrä miksi tuon jaottelun pitää tulla juuri ja jo tässä iässä. Eikö vasta siinä 10-11 -vuoden iässä? Pitäisiköhän tästä tehdä jokin valitus jollekin:D. Onko kukaan koskaan lähettänyt mitään palautetta näille ketjuille, ajattelin nyt lähinnä esim. HM, Lindex, KappAhlia?
yhä nuoremmat ja nuoremmat kokisivat olevansa niitä kuluttavia teinejä.
uudenveroisia hyvännäköisiä paitoja saa 2-4 eurolla. Käyn pari kertaa viikossa.
Minkä merkkisiä sieltä sitten löydät? Ajattelin lähinnä jos vinkiksi voisit antaa!
poika on vasta 6-vuotias mutta käyttää jo kokoa 134, todella synkkää on tarjonta. Isommille tytöille sitten löytyy vaikka kuinka paljon ihania vaatteita!
Netistä ostan 90% poikieni vaatteista.
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_STPO_OVE_ALL&shoptype=S
Löytyy värikkäitä vaatteita 10-16 v kokoihin asti kaupasta riippuen
Musta se raja tulee taas siinä 140. Eli tuossa 134 ja 140 koossa vielä löytää, mutta sitten sitä suurempaa ei. Ei auta Name It:in 152 kokokaan, kun on sen verran pientä mitoitusta, että vastaa monen 140 kokoa. Joitain Name Itin t-paitoja meillä kyllä on ja ne on ihanan raikkaita.
Mä ostan paljon vaatteita Stockan hulluilta päiviltä (jostain kummasta syystä niille ne ostaa värejä, muuten on vaan ihan kauhean mustaa, harmaata, khakia, mutta HP:llä on oranssia, vihreää, keltaista hupparia yms), sitten olen ostellut MeToo:ta ja Minymoa tuonne 140 cm asti. Sitten ostan kaikki kivat vastaantulevat, mitä nyt ylipäätään löytyy mistään, esim. H&M:n kesävaatteet oli värikkäitä, nyt taas tosi ankeita. Meillä myös Espritiä ollut, Pop:ilta värikkäitä windstopper fleecejä.
En yhtään oikeasti ihmettele, että huutiksessa meidän vanhemman pojan vaatteet menee kuin kuumille kiville kaupaksi. Yksinkertaisesti niin vaikea on löytää kivoja vaatteita isommille lapsille.
Seuraavaksi kunhan vaatekaappi tyhjenee, niin sitten varmaan teen tilauksen Next:iltä.
minusta siellä on ok kivoja värikkäitä lastenvaatteita myös.
Ja urheilumallistot, niistä löytyy sitä väriäkin.
Villervallaa jos löytää alesta, niin just raaskii ostaa. On hyvä hihan malli, että voi käyttää jo vähän isona ja pysyy hyvänä pikkuveljellekin vielä