Miten syöt LEIPÄJUUSTOSI?
Kommentit (28)
pieniksi paloiksi mustaan kahviin ja sieltä lusikalla suuhun, nam!
hyvää oli myös jossain kiisselissä/vellissä, oisko ollu piimävelli tai joku sen tapanen? töissä oli joskus jälkkärinä (oon pohjanmaalta)
ei hilloa. Hyi!
Laspena söin heti, kun oli uunin vieressä jäähtymässä...
Murotaikina.puolukoita,leipäjuustoa pieninä paloina,
kermaviili+muna sörsseli päälle.
mitään hilloja. Teen kanssa esim. menee.
lakkahillon kanssa tai sitten laitan sitä paloina "intialaisen" ruuan sekaan.
mitään hilloja. Teen kanssa esim. istuu.
Ja nimenomaan Juustoportin leipäjuustoa sen olla pitää :)
Kahvin seassa
Tunnen pohjoisen ihmisiä, jotka harrastaa tuota.
Itse syön mikrossa hieman pehmenneenä, hillon (esim. lakka tai mansikka) kanssa.
Kahvin seassa
Tunnen pohjoisen ihmisiä, jotka harrastaa tuota.
Itse syön mikrossa hieman pehmenneenä, hillon (esim. lakka tai mansikka) kanssa.
Juu pohjoisesta ollaan.. Ja parhaillaan se on siellä kahvin seassa sitten vasta kun on sinne jo pehmennyt ja kahvi imeytynyt.. Eli vähän samoin kuin mikrossa saadaan siitä hiukan lämminnyttä ja pehmennyttä juustoa :)
Ja muuten en syö/juo kahvia missään muodossa enkä myöskään leipäjuustoa, mutta yhdessä ne ovat ihana yhdistelmä!
Muut ei meillä syö juustoja juuri laikaan,mutta mulla oikeen himo tuohon leipäjuustoon.
se on pahhaa en oo syöny enkä kyllä syö
lämmitettynä. Hyvää myös suolakeksien kanssa. Laitan leipäjuustoa myös salaatteihin. Juustoportin leipäjuusto on koko perheen herkku!
-sormin suikaleina aamu-, väli- tai iltapalan lisäkkeenä
- lakka- tai vadelmahillon kanssa jälkkäriksi lusikalla
- kuutioin melko pieniksi paloiksi Teema-kulhon pohjalle ja laitan päälle kermaa sen verran että juuri peittyy. Kuumennan uunissa. Lakkahillo päälle. Kermaan liukenee sen verran suolaa, että lapset ei tykkää tästä versiosta, mutta meillä tää on aikuisille se varsinainen herkuttelumuoto.
Kuutioina kahvissa tai sitten mikrotan ihan vähän ja syön lakkahillon kanssa.
se on pahhaa en oo syöny enkä kyllä syö
Keitä riisi. Ja tee sitten sen lisäksi kastike:
Leipäjuustoa, tomaattimurskaa / paseerattuja tomaatteja, kookoshiutaleita ja kermaa, mustapippuria.
NAM!