Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko outoa? Mitä sinä tuumaisit? (Häävierasasiaa)

Vierailija
30.12.2009 |

Olen menossa naimisiin ja mietin vieraslistaa. Sukuni on hyvin pieni ja sieltä tulee vain muutama henkilö (vanhempani, sisarukseni ja yksi tätini perheineen). Nyt mietin, että voisinkohan kutsua myös erään serkkuni perheineen.

En ole nähnyt tätä serkkuani lähemmäs kymmeneen vuoteen, mutta facebookin kautta olemme olleet nyt viimeiset pari vuotta "yhteyksissä". Lisäksi meillä on melko samankaltaiset elämäntilanteet (mitä olen fb:n kautta huomannut) ja hän vaikuttaa hyvin mukavalta ja samanhenkiseltä.

Olisiko sinusta outoa jos saisit tänä serkkunani kutsun? Kun emme tosiaan ole melkein kymmeneen vuoteen olleet livenä tekemisissä? Toisaalta mietin, että koska sukumme on hyvin pieni voisi tämä serkkunikin olla mielissään siitä, että tällä tavalla "aktivoin" sukumme yhteydenpitoa?

Ja mainittakoon vielä, etteivät häät ole mitkään kovin suuret vaan noin 50-60 henkilöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti pyydät.

Kutsu häihin on merkki siitä että haluan olla sinun kanssasi tekemisissä.

Mä olisin kutsusta tosi onnellinen.

Vierailija
2/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt jostain syystä hänen mielestään olisi outoa niin ainahan hän voi vastata ettei pääse.

Eli kutsu ihmeessä ja voihan se olla että sitä kautta olisitte sitten enemmän tekemisissä. Tiedä' kuinka hyvän ystävän saat hänestä kun kerran tuntuu olevan samalla aaltopituudellakin. Jostainhan se lähestyminen pitää alkaa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voithan sää vaikka pyytää serkkua suffelle sitä ennen jos olis hauska tavata useammin.

Vierailija
4/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin myös sisaruksesi saavat taas yhteyden "kadonneeseen" serkkuunsa.

Vierailija
5/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt välit kaikkiin serkkuihin juuri sen takia, että kun ovat menneet naimisiin, ei ole tullut kutsua. Jotenkin sitten ajattelee, että nyt niillä alkaa uusi elämänvaihe, enkä minä enää kuulu siihen. Kurjalta se tuntuu - varsinkin kun saa tietää, että muita serkkuja on häissä ollut :(

Meillä oikeastaan tämän takia suku on kutistunut tosi pieneksi. Ei mulla ole omiin häihini kutsua ketään muita sukulaisia kuin äitini. Olisipa mullakin noin monta sukulaista kuin sulla!

Vierailija
6/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole laittanut välejä poikki sen takia, että kutsua ei ole tullut, vaan olen vieläpä sen jälkeen esittänyt kyläilykutsuja, että tulisi nyt edes käyttämään uutta miestään, mutta eipä ole näkynyt, vaikka viimeiset 15v aikana, olen varmaan 3-4 kertaa joulukorteissa tms kutsunut kylään, kun tiedän että muutaman kerran vuodessa tästä ohi ajavat.

Vierailija
7/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä laittaa kutsun mukaan vielä henk.koht. viestin, että olis kiva nähdä mm. juuri samankaltaisen elämäntilanteen vuoksi jne.

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut kivoja ja rohkaisevia vastauksia: kutsun siis! :)

Ja syy miksi emme ole olleet yhteysissä on se, etteivät vanhempammekaan ole pitäneet yhteyksiä. Lisäksi meillä on 6 vuotta ikäeroa ja lapsenahan se tuntui suurelta, mutta näin aikuisena ei miltään.