Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herään aina aamulla järjettömään janoon...

Vierailija
30.12.2009 |

Hei!

Siis aivan tautinen jano ollut jo pidemmän aikaa. Juon kuitenkin paljon päivän aikana. Teetä ainakin puoli litraa, laitti limpparia sen puolitoista litraa ja vettä vielä puolesta litrasta litraan...lisäksi olen sairaan väsynyt.

Kertokaa av-mammat mun diagnoosini :)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kilpirauhasarovot tsekkaisin myös :)

Vierailija
2/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli darrasta ei ole kyse. Oikein tein "testin" yksi päivä. Join illalla yli puoli litraa ennen nukkumaan menoa ja aamulla oli sellainen tunne, että "kuolen janoon" t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuin juo teetä tai kahvia per/vrk, pitää juoda myös vettä.

Vierailija
4/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teetä liikaa. Saatat myös iltaisin syödä liian suolaisia ruokia jotka sitten janottavat aamulla. Päällä ehkä myös vitamiinien puutostila.

Vierailija
5/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teistä puoli litraa teetä paljon? Mä juon töissä varmaan 4 mukia päivässä (eli varmaan litran verran) ja kotona mulla on jumbo-kuppi käytössä mikä vetää 4-5dl, niitä menee useampi illassa. Eli helposti menee 2 litraa päivässä, joskus varmaan kolmekin...

Vierailija
6/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teistä puoli litraa teetä paljon? Mä juon töissä varmaan 4 mukia päivässä (eli varmaan litran verran) ja kotona mulla on jumbo-kuppi käytössä mikä vetää 4-5dl, niitä menee useampi illassa. Eli helposti menee 2 litraa päivässä, joskus varmaan kolmekin...

mutta esim. tuo veden määrä on aika pieni ja tuo limukan menekki on hurja. Varsinkin jos se on jotain cola-juomaa, niin siinäkin on kofeiinia ja se on diureetti siinä missä kahvi ja teekin.

Vierailija
7/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittautas sormenpäästäs verensokerit.

Aamuarvot varmaan hiukan korkeemmalla, eli paastosokerinsieto heikentynyt,

Voihan toki olla kyseessä ykköstyyppikin, jos et kovin kauaa ole ollut janoinen ja jos pissaat runsaasti ja kenties olet laihtunutkin.

Olikos tämä nyt joku kompakysymys vai etkö todellakaan tiedä verensokeriasi ja asiaa sen tiimoilta kyselet.

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vettä tai sitte tavallista limpparia. Veikkaan,että parrissa päivässä helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän