Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuo jatkuvasti yllätysvierailijoita- mitä tekisit?

Vierailija
27.10.2009 |

Olin juuri tullut töistä kotiin ja hakenut toisen päivähoidosta ja toinen lepäsi koulun jälkeen kotona-

ja mies tuo vieraan- sunnuntaina oli sama juttu---

sanoin miehelle, että laita vieraalle tarjottavaa ja menin lasten kanssa yläkertaan...

MITEN itse olisit toiminut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...t. ap

Vierailija
2/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies vois tästä lähin osallistua arkeen enemmän ja vaikka hakea sen lapsen päivähoidosta ja laittaa kaikille ruokaa. ei jäis liikaa aikaa ja energiaa miehelle tuoda jatkuvasti yllätysvieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se joka ykisn kutsuu vieraita, hoitaa myös siivoamisen ja tarjoilut k.o. vieraita varten. toimii.

Vierailija
4/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoijaa!

Vierailija
5/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakan järjestä. saavat sitten evästä jos meillä sattuu vierailun aikana olemaan joku ruokailuaika.

Vierailija
6/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ap:n kans samaa mieltä.. ja tietty saa pyytää ystäviään kylään kun kysyy multa ensin että käykö, koska ei asu yksin! mielestäni kuuluu hyviin tapoihin huomioida myös puolisoa! kysyn myös itse aina ensin että käykö että se ja se tulee sillon ja sillon..

Vierailija
7/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä saa olla.

Vierailija
8/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia jos itse juo vaikka kahvia , niin voihan vieraallekin sit tarjota, mut ei mitään paakkelsia tarvi olla tarjolla.

Vierailija
9/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos sukulaisia, ja oltava siistiä, eikä mitään kotitöitä sa tehdä (esim. laittaa pyykkikonetta päälle).... hiukan hankalaa

Vierailija
10/10 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa ainakin tuon perusteella.

Mua ei haittais yhtään jos mies edes joskus kutsuis yllärivieraita. Jos olis joku miehen mies-vieras niin saattaisin vaan sanoa että pakkasessa on pullaa tai piirakkaa. voit ottaa ja tarjota niitä. mies kyllä keittää itse kahvinsa. Jos tulee yllärinä joku pariskunta niin kyllä itse olen kestitsemässä. Minusta olis mukavaa jos joskus tulis yllärivieraita. Olis vähän piristystä arkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi