Tietäisitkö mitä merkkejä ym. "kuuluu" inhota, ellet lukisi tätä palstaa?
En koskaan tosielämässä kuule keneltäkään luokittelua tai arvostelua minkään merkkien tai muiden ulkoisten asioiden perusteella. Tämä palsta taitaa olla pinnallisuuden huipentuma. Miten löytyykin niin monta ihmistä, jotka arvottavat muita ihmisiä automerkin, vaatemerkkien, asuinalueen, lastenvaatteiden. laukkujen ym. perusteella? Oletko sinä sellainen?
Kommentit (5)
Sitä juuri...
Ei täällä ketkään muotimaailman kuninkaalliset käy muille kertomassa mitä kuuluu inhota ja mitä ei. Eiköhän sen pitäis olla ihan henkilökohtaine asia kokonaan, mistä tykkää ja mistä ei, huhhuh.
Oikeastaan, mä en voi käsittää että täällä jotain sellasta tapahtuu, oon vasta ensimmäistä kertaa ko. sivuilla ja jos täällä ihmiset on vielä AIKUISIA ihmisiä !!
Nyt järki käteen hei, itsekin olen alle 17 ja oon minulta löytyy varmaan tuhat pinoa muotilehtiä, jotka olen kaikki lukenut, eli voisin sanoa että oon hyvin perillä merkeistä, eikä muotimaailmassa luokitella ihmisiä sen perusteella mitä ne käyttää, en voi käsittää tätä ollenkaan......Huhhuh...
samoin grocsit(varmaan väärin kirjoitin)
tuotemerkkeihin minkäänlaisia lisäarvoja. No, Mersua on joku sanonut setämäiseksi, mutta siinä se.
mutta palstankaan myötä en onneksi välitä