Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä jotka inhoaa luistelua?

Vierailija
29.12.2009 |

Olen aina ollut kömpelö liikunnassa ja taspainoni ei ole mikään maailman paras. Varmaan edellä mainituista syistä en tykkää luistella. Jalat tulee tosi kipeiksi ja aina jalat tyystin jäässä. Möin jopa omat luistimeni pois muutaman vuosi sitten.

Mies ei tätä voi ymmärtää kun tykkää luistella. Minä sittenm seison jään reunalla kun mies ja poika luistelee. Enpä taida sinnekään enää vaivauta palelemaan enää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kenenkään pitäisi osata hiihtää tai luistella. Jopa pyörällä pääsee kulkemaan nopeammin, jos jostain syystä auto ei lähde aamulla liikkeelle.

Vierailija
2/2 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en nyt varsinaisesti inhonnut luistelua mutta ei ollut mikään ehdoton suosikkikaan ja yläasteen jälkeen en ollut luistellut ollenkaan ennen toissatalvea, eli sellainen reilu 15v taukoa. Ekana talvena kun lapsi luisteli koitin itse keikkua tylsäteräisillä, epämukavilla jääätävän kylmillä 20v vanhoilla luistimilla enkä meinannut pystyssä pysyä joten päädyin jään reunalle seisoskelemaan. Sitten viime talven alesta ostin vuorelliset uudet kunnon luistimet ja kas kummaa olen ollut nytkin jäällä joka toinen päivä. Luistelu on huomattavasti mukavampaa näillä uusill apeleillä kuin niillä vahoilla joilla ei meinannut pystyssä pysyä. Nyt en lainkaan pelkää että kaatuilisin ja jalkoihin ei satu ja varpaat on lämpöiset. Mulla siis vaikutti varusteet asiaan huomattavasti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme