jahas, luistinpulma. Huomenna poika menossa luisteleen, mutta..
.. luistimet liian pienet, koko 33, pitäisi olla 34 tai 35. Löysin sitten mun vanhat tyttöjen luistimet, jotka ovat 36, poika voisi siis käyttää niitä villasukan kanssa, ostettaisiin uudet seuraavalla kaupunkireissulla. No 9-vuotias ei suostu käyttämään tyttöjen luistimia, vaan murjottaa ja vaatii että tänään on päästävä luistinkauppaan. Olenko kohtuuton jos vaadin poikaa tämän yhden kerran luistelemaan isoilla tyttöjen luistimilla?
Kommentit (13)
Meillä ei ole tänään edes autoa käytössä, pitäisi odottaa iltaseitsemään että isä tulee töistä. Ja kummisetä on tulossa huomenna puoli kymmenen aikaan hakemaan poikaa luistelemaan. Niin ja ikää 9 vuotta.
Ei hokkareilla luistellut poika osaa luistella kaunoluistimilla.
mutta ei kouluikäinen poika. Voi sitä pilkan ja ivan määrää jos koulukavereita sattuu samalle jäälle :( Seitselmän jälkeen vaan markettiin ja pojalle uudet luistimet!
Ollaan vaan ihan pa, ja olisin käynyt rauhassa etsimässä käytetyt, vaikka huutonetistä. Nyt ei sitten ehdi etsimän käytettyjä :(
En mä ainakaan laittais omaa poikaa tyttöjen luistimissa luistelemaan, en edes yhtä kertaa. Ton ikäiset huomioi asioita. Munkin poika sai tänä vuonna uudet luistimet ja heti ne huomattiin. En voi edes kuvitella mitä olis tapahtunut jos olisi tyttöjen luistimissa lähtenyt luistemaan. Ja please, älkää vetäkö tähän mitään itsetunto juttuja mukaan!
ja luistelutyyli. Hokkarin terä on kupera (keinu) ja siinä ei ole piikkejä, eli poika on nenänällään jatkuvasti niillä tyttöjensuorateräisillä ja kärkipiikillisillä luistimilla. Samantien voi jättää luistelun väliin kokonaan tämän kerran.
...et tulee kaupan kautta;)
Nythän on alet, joten ei ne montaa kymppiä maksa. Mutta hokkareilla luistellut ei tosissaan osaa terillä luistella, puhumattakaan häpeän määrästä. Tytöille olis cool luistella hokkareilla, mut toisinpäin ei kyllä onnaa...
Ajattele asiaa pojan kannalta,kentällä voi olla kamuja ja ne taatusti huomaa tytönluistimet.
Vaikka toisia ei kiusata saa, koululaiset on armottomia.
5 minuutin jälkeen totesin että kaunokit lentää lopullisesti nurkkaan kun olin koko ajan nenälläni... Kyllä ne hokkarit on niin erilaiset terän profiililtaan että vaikka ei olisikaan kiinni siitä että ne luistimet ovat tyttöjen luistimet niin kyllä se olisi pojasta kurjaa niillä luistella jo senkin takia ettei se onnistu...
poika ei voisi luistella tyttöjen luistimilla, kun tytöt voivat kutenkin luistella poikien luistimilla? Jos kiusaamisjuttua ajattelee, samanlailla sitä tyttöäkin kiusataan poikien luistimista...
poika ei voisi luistella tyttöjen luistimilla, kun tytöt voivat kutenkin luistella poikien luistimilla? Jos kiusaamisjuttua ajattelee, samanlailla sitä tyttöäkin kiusataan poikien luistimista...
Ja poika poikien. En mä ehkä kuitekaan viitsis altistaa lasta sen takia että kyllähän muitakin kiusataan, niin miksei myös sinuakin vois?
En tahdo altistaa poikaa kiusaamiselle, häntäjo pilkataan koulussa toppahaalareistakin. Silti itse tahtoo ne päälleen laittaa, koska niissä selkä ei palele. Enkä ostata kummisedällä :) Ehkäpä mies voi kotiin tullessa napata uudet menopelit pojalle..
ap
eihän tyttöjen luistimilla edes osaa luistella jos ei ole harhoitellut. Häpeaä tietty on ihan kauhea.