Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaatetta käytä, josta joskus sanoit ei koskaan?

Vierailija
28.12.2009 |

mulla pillifarkut, legginsit,

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Kalevala-mallisto on nykyään enemmän nuoremman väen suosikki. Mallisto on muuttunut melko täydellisesti 20 vuodessa.

mutta pitkään sinnittelin, tänä syksynä oli ekan kerran käytössä ja sentään olen jo yli 40v. Myös Kalevala-korut kuuluu samaan EI IKINÄ -sarjaan.

Vierailija
2/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nyt joulunpyhinä tuli vähän turhan paljon syöpöteltyä. Pakko taas ottaa kuntokuuri, että kehtaa pillifarkuissa kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei koskaan, vaan nyt löytyy kaapista - tosin käytän niitä vain kesäisin tunikoiden kanssa, jos se yhtään toimii lieventävänä asianhaarana...

Nyt edelleen trendikkäät nilkkurit olivat mielestäni jopa itsemurhaan oikeuttava kammotus, mutta niinpä vain tepastelen niillä - ja vieläpä polvipituiseen hameeseen/mekkoon yhdistettynä!

Ja yhden kerran olen käynyt ulkoilupuvussa ostoksilla, pakko tunnustaa!

Vierailija
4/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marimekon raitapaita

NOLOO! Mä keski-ikäistyn! :D

Sitten kun vielä sellaisen Nanson kamalan paitulin hommaan niin peli on lopullisesti menetetty!

Vierailija
5/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mökkikenkinä.

Vierailija
6/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään huomasin tehneeni tempun, josta vielä puoli vuotta sittenkin vannoin, etten ikinä - lähdin kaupungille collegehousuissa! No, ihan olivat sellaiset sporttisen tyyliset, ei sentään mitkään lökäpöksyhousut, mutta kuitenkin... kiireissäni lähdin, kun anoppi tuli lapsia katsomaan (ettei se vaan ehdi keksiä jotakin kiireellistä hommaa itselleen juuri heti nyt paikalla), ja vasta kotimatkalla tajusin, että katopas, mulla on edelleen ne kotihousut jalassa :)

Vierailija
7/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkään sinnittelin, tänä syksynä oli ekan kerran käytössä ja sentään olen jo yli 40v. Pillifarkut mulla oli jo edellisessä aallossa. :)

Apua sitä päivää, jollon puen päälleni Marimekon raitapaidan tai tosiaan noita Nanson trikoita! Myös Kalevala-korut kuuluu samaan EI IKINÄ -sarjaan.

Vierailija
8/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne eivät kuulu ikinä vaatekaappiini. Kas, pukeudun sään vaatimalla tavalla nykyään : )

Vierailija
9/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulipuku julkisella paikalla oli ehdoton ei, mutta nykyään käyn lähikaupassa ihan reippaasti tuulipuku päällä. Myös kalevalakorut oli ei koskaan, onneksi on nykyään noita nuorekkaampia mallistoja niin voi niitäkin käyttää ;)

Vierailija
10/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi toppapuvulla kaupaan ja jopa ilman meikkiä..!!

ap

Vierailija
11/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi etta mulla on rasvatahraisia kotipaitoja ja se on yokottavaa.

Kaupungilla olen kaynyt verkkareissa ja ilman meikkia, toppavaatteissa jne jo teinina.

Vierailija
12/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatekaappiini on alkanut ilmaantua sellaisia mummomallisia aluspaitoja: liukas kangas, yksivärinen, kapeat olkaimet ja pitkä helma. Eipähän paista jenkkakahvojen paljas iho housunhelman päältä, kun vähän kumartuu. Ja noloista nolointa: myös se pitkien kalsarien vyötärö, joka itsepintaisesti nousee farkun kauluksen yli, jää aluspaidan alle peittoon...

Vierailija
13/13 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli hauska ketju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän