Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko minuna ottaa jo sterilisaation?

Vierailija
28.12.2009 |

Ikää mulla on vajaa 32v. Kaksi lasta on: kohta 11v tyttö ja 7v poika. Olen ollut saman miehen kanssa yhdessä 16v saakka ja naimisissa 12 vuotta.

Välillä tulee vauvakuume, näin ollut koko aikuisikäni. Järjellä ajatellen ei kuitenkaan enää ole järkevää lisää lapsia tehdä.

Oikein mikään ehkäisymuoto ei sovi: kondomeja käytetään nyt, mutta ne hiertää inhottavasti. Kohtuni on sen mallinen, että kierukat sen tulehduttaa pahasti ja sitten kierukat tuleekin itsekseen ulos... pillereistä tulen "sekopäiseksi".

Sterilisaatiota olen miettinyt jo pitkään ja olikin tarkoitus ottaa se kunhan 30v on täynnä, nämä jaksottaiset vauvakuumeet (joita ei olla toteutettu yrittämällä vauvaa nyt ja tuskin jatkossakaan) on estäneet tämän aikeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voisin nyt. Ikää 40v ja 4 lasta. Nuoriin 1v. Elämä heittelee , voit myöhemmin katua. Jos itse olet varma niin mikä ettei.

Vierailija
2/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni iski vauvakuume liki nelikymppisenä.Eikä siihen tullut helpotusta ennen tytön syntymää.

Nyt iloitsen vauvastani joka päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niille helpompi operaatio kuin naisille.

Vierailija
4/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisesti minunkaan sterilisoimiseni kannalla, mutta inhottavaa kun ei löydy oikein muita konsteja ja tuo olisi kätevän lopullinen...

ap

Vierailija
5/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niistä kuitenkin löytyisi joku sopivampi?

Vierailija
6/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee, kun olet noin epävarma ja puhut vielä vauvakuumeesta.

T: 33v. ja sterilisaatioon menossa.

Vierailija
7/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo keino, jätätte ehkäisyn pois, jos mies ei halua lapsia, niin menköön piuhojen katkaisuun.

/Mieheni ei suostu ottamaan. Menee kuulemma osa miehuutta mukana.

Ei ole erityisesti minunkaan sterilisoimiseni kannalla, mutta inhottavaa kun ei löydy oikein muita konsteja ja tuo olisi kätevän lopullinen...

ap

Vierailija
8/8 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile vaihtaa kondomimerkkiä, se voi auttaa hiertämiseen. Tai ottakaa mukaan liukaste, sen kanssa sujuu varmasti kivuttomasti. Apteekista löytyy.