Onko kokemusta Kankaanpäässä Reiman tehtaanmyymälästä?
millainen hintataso, valikoima, kokoja?
Verrattuna esim. alennusmyyntien hintatasoon.
Kiitos.
Kommentit (6)
valikoimaa oli, mutta ei kaikissa väreissä/malleissa ollut kaikkia kokoja edes. Alennukset olivat yleisesti ottaen -30%.
Halvemmalla olen saanut kauppojen alennusmyynneistä.
joskus ei ole juuri mitään. Paljon myös aivan normaalihintaista tavaraa myynnissä. Samat alevaatteet voivat roikkua puolikin vuotta tangossa,nähty on. Pelkästään tuon myymälän takia en lähtisi matkaan ainakaan kovin kaukaa.
Tein hyviä löytöjä. En ehkä lähtisi vartavasten kauempaa. Myymälässä on paljon edullisia tarjouksia ja ainakin minusta näytti, että paljon edullisia Tutan vauvanvaatteita (kun en itse tarvinnut niin ehkä sikis näytti siltä). Mutta kalliimmissa esim Reimatec-tuotteissa edullisia olivat omituiset värit ja selvästi jäännöserät (okei siis oli tosiaan kesä). Myymälässä oli myös normaalihintaisia tuotteita.
...alennukset 30-40 prossaa normaalihinnoista.
Itse ostin tytölle mallikappale Reimatecin takin 40 eurolla.
saa usein edullisesti. Myynnissä myös Lassie-vaatteita ja -kenkiä, Finlaysonin kodintekstiileitä sekä joitain aikuisten vaatemerkkejä. Alet alkavat ensin vähän vaimeina, mutta loppukeväästä saa jo haalarit mukavasti. Eniten harmittaa se, että Tutan vaatevalmistus isommille lopetettiin, koska ne colleget olivat todella laadukkaita. Vain pikkulasten Tutta-vaatteita siis löytyy sekä Reiman väliasuja ja fleesejä. Toki myös pipo- ja hanskalaatikot ovat mukavia pengontapaikkoja! Kantsii käydä kokemassa!
hyvät valikoimat, edulliset hinnat!