Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun äiti ostaa lahjaksi vaaleanpunaisia pyyhkeitä vaikka sininen on lempivärini

Vierailija
28.12.2009 |

meillä on sisustuksessa vain sinistä väriä. Mistä ihmeestä tulee mieleen ostaa vaaleanpunaiset pyyhkeet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro selkeästi olevasi sininen ihminen. Ettet suvaitse vaaleanpunaista esteettistä silmääsi häiritsemässä.

Vierailija
2/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä ei ole tilkkaakaan sinistä missään (= inhotaan sinistä!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut aina tosi tarkka väreistä ja minkä värisiä pyyhkeitä kotiini haluan. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. ja yksi poikkeama on oikeasti kiva juttu.

Minulla, mustavalkoisella ihmisellä on nyt turkoosi säkkituoli ja vaaleanpunainen pyjama ;)

Vierailija
4/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut aina tosi tarkka väreistä ja minkä värisiä pyyhkeitä kotiini haluan. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. ja yksi poikkeama on oikeasti kiva juttu. Minulla, mustavalkoisella ihmisellä on nyt turkoosi säkkituoli ja vaaleanpunainen pyjama ;)

sopiiko - ei sovi!

Vierailija
5/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi ja kertoi sitten selitykseksi (kun mieheni oli sanonut että ei meillä ole tilaa pyyhkeille) että kun teillä on vain niitä harmaita... Ollaan siis saatu (lahjalistalta) häälahjaksi Marimekon valko-harmaa raitaisia pyyhkeitä. Ja tykätään niistä yhä. Tuo punainen ei sovi kylppärin kaakeleihin ja tosiaan kaapissa ei ole tilaa. Ehkä seuraavassa asunnossa otetaan käyttöön tai sit laitetaan jo myyntiin huutikseen.

Eli ehkä äitisi säälii teitä kun teillä on vain sitä sinistä. Ihan kuin minunkin anoppini.

Vierailija
6/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne. Jotkut mieltävät tuon niin, että tytöille (aikuisillekin) ostetaan vaaleanpunaisia pyyhkeitä ja pojille sinisiä. Osta esim. vaaleanpunainen hammasharjamuki, niin voit joskus käyttää noita pyyhkeitä. Tai ota matkapyyhkeeksi tai laita kiertoon.

Vierailija
7/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan vieraspyyhkeenä nuo olisivat sopivia. Erottuisivat hyvin joukosta.

Vierailija
8/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne. Jotkut mieltävät tuon niin, että tytöille (aikuisillekin) ostetaan vaaleanpunaisia pyyhkeitä ja pojille sinisiä. Osta esim. vaaleanpunainen hammasharjamuki, niin voit joskus käyttää noita pyyhkeitä. Tai ota matkapyyhkeeksi tai laita kiertoon.

vain poikia.

ap

Vierailija
9/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoamme vaaleansinistä (anoppi tietää tämän tosi hyvin). On vuosia ostanut meille meidän näköisiä lahjoja siis petivaatteita ja pyyhkeitä "oikean" värisinä. No tänä jouluna saimme vaaleansiniset petivaattet ja lapset saivat kaksi valkoista pyyhettä lahajksi (ei muuta). Kuulemma halusi ostaa muuta väriä ja kaupoissa oli ollut jonoa niin paljon että ei ollut voinut katsoa mitään lapsille.....

Vierailija
10/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoamme vaaleansinistä (anoppi tietää tämän tosi hyvin). On vuosia ostanut meille meidän näköisiä lahjoja siis petivaatteita ja pyyhkeitä "oikean" värisinä. No tänä jouluna saimme vaaleansiniset petivaattet ja lapset saivat kaksi valkoista pyyhettä lahajksi (ei muuta). Kuulemma halusi ostaa muuta väriä ja kaupoissa oli ollut jonoa niin paljon että ei ollut voinut katsoa mitään lapsille.....

Vierailija
11/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut aina tosi tarkka väreistä ja minkä värisiä pyyhkeitä kotiini haluan. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. ja yksi poikkeama on oikeasti kiva juttu. Minulla, mustavalkoisella ihmisellä on nyt turkoosi säkkituoli ja vaaleanpunainen pyjama ;)

sopiiko - ei sovi!

Noh, riippuu sinisen sävystä, mutta yleisesti kyllä vaaleanpunainen siniseen sopii. Eiköhän tuonne sinisen keskelle tosiaan pieni poikkeama ole vain hyvä juttu. Ei sisustaminen ole sitä, että kaikki hankitaan samaa väriä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä