Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita ostaisit lahjaksi tällaisen perheen taaperolle?

Vierailija
28.12.2009 |

Lapsi täyttää 1v ja äidin toive lahjaksi oli vaatteita.

Perhe on erittäin luomu/ekohenkinen. Äiti mm. kantoliinailee ja imettää edelleen. Synnytys tapahtui ilman kivunlievityksiä, äiti aikoo kotihoitaa lasta mahdollisimman pitkään, tekee ruoat itse, liikkuvat paljon metsissä jne. Minkätyylisistä vaatteista mahtavat tämän perusteella tykätä? Itse ostavat lähinnä kirpparilta, mutta ajattelin ostaa jotain mistä todella tykkäisivät, ideoita? Itselläni ei rahasta pulaa, mutta koska lapsi ei ole kummilapsi niin sopiva hinta 1v lahjalle olisi kuitenkin alle/max 50 euroa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en suhtaudu kovin intohimoisesti ekoiluun vaikka sitä harrastankin.

Meidän lapsi jos olisi kyseessä, saisit tuoda taaperolla ihan kaupasta ostettuja käyttövaatteita. Kauheasti en arvostaisi jotain hörhelövaatetta, jolle ei ole arjessa mitään käyttöä, mutta siis ihan peruspaidat ja housut ja sukkahousut ja ulkoiluvaatteet olisivat tervetulleita. Mitä parempilaatuista raaskit ostaa, sitä pidempään ne säilyvät käytössäkin hyvinä ja niitä voi kierrättää eteenpäin.

Jos haluat pysyä perheen arvomaailmassa, katsele netistä esim. ruskovillan tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekopieru varmaan arvostaa kirpparivaatetta?

Tai sitten se vaan pröystäilee niillä luomu-ostoksillaan. Sää voisit mennä samaan kuvaan: on millä ostaa, hankin tälläsiä ekologisia.

Omille kummilapsille on ole koskaan ostanut 50 euron lahjaa.

Kumihousut ja -takki. Vaikka mää äitinä pitäisin tota kummana lahjana, vaikka ulkoillaankin!

Vierailija
4/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan ihania, laadukkaita ja silti "ekoja".

Vierailija
5/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äiti itse sanoi, ettei ole väliä millaisia ostan, tulevat joka tapauksessa käyttöön. Mutta haluan tietysti jotain spesiaalia viedä ;)

t. ap

Vierailija
7/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kauniita kuoseja ja laadukkaita vaatteita.

Vierailija
8/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten luomupuuvillaa tai hätätapauksessa Marimekon perusraitaa. Ei missään nimessä henkkamaukkaa tai muita tusinatuotteita. Eikä myöskään kannata ostaa tyttö-poikavärejä vaan neutraaleja sävyjä; ruskeaa, harmaata, valkoista.

Vierailija
9/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit ostat alesta jonkun tosi laadukkaan talvihaalarin, esim Ticketin Baby Baggien kokoa 74 cm.

Vierailija
10/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ilahduin kovasti jostkain hyvästä kestovaipasta, kun niitä lahjaksi sain. Ihanimmat oli itse tehtyjä, mutta kaupastakin saa hyviä! Itse tykkäsin esim Igulee ja Fuzzi Bunz -vaiposta, sopivat hyvin isommallekin.

Lisäksi äänestän myös Ruskovillaa ja PoP:ta! Tosiaan, joko perusvärit tai sitten nuo maanläheiset värit ovat parhaita, ja tietysti luonnonmateriaalit.

Oma kummityttömme 1-v (tai siis vanhempanansa) tuntui ilahtuvan Ruskovillan silkki-villa-aluskerrastosta. Terveisiä vain :).

Vierailija
11/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.

Vierailija
12/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit ostat alesta jonkun tosi laadukkaan talvihaalarin, esim Ticketin Baby Baggien kokoa 74 cm.[/]

Vierailija
13/13 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään muista nimeä, enkä nyt löytänyt meiltä sitä vaatesarjaa, mutta vaatteissa (lapuissa) on ihan merkintä egologisuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi