Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riita uusperheessä..

Vierailija
28.12.2009 |

mitä mieltä ootte.. oon mieheni kanssa kinannu ja väitelly auton hankkimisesta miehen lapselle.. olen sitä mieltä et autoa ei olis pitäny hankkia.. (lapsella ikää 12v) mut mieheni osti auton kysymättä edes mielipidettäni. ja tämä auto on toinen 12v lapselle. miehen mielestä mun pitäs pyytää anteeks lapselta.. kun lapsi oli yläkertaan asti kuullut mäikkäystäni ja loukkaantunut. mun mielestä mun ja miehen asiat ja erimielisyydet ei kuulu lapselle. eikä mun mielestäni tarvi pitää tästä auto asiasta.. kokö... o´lenko minä nyt sit vaan se kamala iskän vaimo.. pesen pyykit ja teen ruoat.. tottakai voin pyytää lapselta anteeksi.. mut mielestäni en mitään pahaa ole tehnyt..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten keskustelut eivät kuulu lapselle ja sinulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Jos lapsi loukkaantuu aikuisen mielipiteestä niin voi voi. Pumpulissako se mies aikoo lapsensa kasvattaa?

Vierailija
2/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltoautoja oletan? Korkeintaan varaosa autoksi olisin itse suostunut ostamaan. Jonkin pikkuromun. Oliko arvokaskin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt siis kyse lelusta? Miksi vastustat toista leluautoa niin kovasti? Vai joku mikroauto?

Mutta varsinaiseen asiaan:

Jos huutosi on kantautunut lapsen korviin ja hän on pahoittanut mielensä, sinun kuuluu mielestäni selittää hänelle tilanne ja pyytää anteeksi että hän joutui kuulemaan sellaista, joka ei ollut hänen korvilleen tarkoitettu.

Vierailija
4/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään arvokas ollut.. muutaman satasen.. mut periaatteessa.. ja 2 mopoakin löytyy... kaikki pitää aina saada.. :( mut kun elämässä ei vaan aina kaikki mene niin.. ja saan sit taas kuulla miten ilkeä olen.. kyl he nyt meinaavat sit toisen ilm hävittää.. mut en silti ajatellut tykätä asiasta..

ja meil on remontti meneillään sisällä.. ja siitä mussutin ku 6vuoden päästä vasta poika tarvii autoa.. et miks sitä pitää jatkuvasti laittaa.. ja sisähommat jää vallan tekemättä.. vauvakin on juuri tulossa.. plää.. tärkeysjärjestys..:P

Vierailija
5/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyse on ihan oikeasta autosta.. jolla lapsi aikoo ajaa täyttäessään 18vee.. :) näin,.

Vierailija
6/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyse on ihan oikeasta autosta.. jolla lapsi aikoo ajaa täyttäessään 18vee.. :) näin,.

vielä monta kertaa. Pikkuveljeni on 16v ikään mennessä saanut jo 4 autoa. Osa päätynyt peltoautoksi ja osa makaa muuten vain pihalla.

Vierailija
7/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset siitä rikki mene että joutuvat joskus kuuntelemaan kun vanhemmat kinaavat, pääasia että huomaavat että vaikka kinaavat osaavat myös tehdä sovun. Ja kyllä ton ikäisen lapsen pitää jo ymmärtää että vanhemmat ei aina ole kaikista asioista samaa mieltä.

Ehkä sen muksun kanssa ovi asiasta kuitenkin vähän puhua?

Mä itse en kyllä ymmärrä sitä että miksi ton ikäiselle pitää ostaa auto, mutta se varmaan johtuu siitä että olen Helsingistä, en asu maalla. Kaveri on ostanut pojalleen 50 eurolla nyt talvella jääauton, että pojat pääsee jäälle ajamaan. Siellä ajelee myös 6-vuotias mopollaan. On vähän erilaista kuin täällä pääkaupungissa ne meiningit noiden autojen kanssa.

Vierailija
8/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton.

Vierailija
9/9 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton.

ökyrikkaiden(?) ongelmat todellakin ovat erilaiset ;D