Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko vahinko?

Vierailija
26.12.2009 |

Tai muut vastaavat kyselyt lapsen alulle laitosta. Minusta tuollaiset kysymykset ovat tirkisteleviä ja sopimattomia. Minulta on tämän raskauden kuluessa jo neljä eri ihmistä kysellyt. Todella ärsyttävää.

Miten olette toimineet jos ette halua levitellä yksityisasioitanne ympäriinsä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua niin kiinnostaa? *vittumaisesti hymyillen*

Vierailija
2/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miksi haluat tietää tätä? (ja päälle vielä hymy)

- Oliko sinun lapsesi vahinko? (jos kysyjällä siis lapsia)

Ei kyllä kuulu kellekään tuollaiset, argggh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ystävilleni. Muut eivät ole kehdanneet kysyä.

Kun tajusin olevani raskaana oli täysin jo toivottu ja nyt ihan melkein vuoden ikäinen tyttö. Ei kukaan enää kysele kun pikkuinen on syntynyt.

Vierailija
4/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyselijöille vastannut, riippuen siitä, kuka on kyseessä, että "ei ollut, mutta yllätys kyllä", tai kysynyt takaisin: "olitko itse?" Joillekin olen sanonut, että eiköhän suurin osa suomalaisista ole vahinkoja, riippuu tietysti mitä vahingolla tarkoitetaan. Tai sitten, että harrastin kyllä ihan tietoisesti omasta halustani seksiä mieheni kanssa, ei ollut mikään vahinko.

Vierailija
5/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten, että harrastin kyllä ihan tietoisesti omasta halustani seksiä mieheni kanssa, ei ollut mikään vahinko.

Ja siihen voisi lisätä vielä:

"...riittääkö vastaukseksi vai haluatko tietää vielä enemmän seksielämästämme??" :-DD

Vierailija
6/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kui?" Saavatpahan itse perustella kysymyksensä ja tajuta olevansa idiootteja! Sitten kun todennäkisesti vastaavat "ei kun ajattelin vaan" niin toteat siihen "niin mitä ajattelit?" Hahaa!