G Kumpi mieluummin olisit: A 6 lapsen äiti ja saisit 1 ainoan lapsenlapsen
vai B 1 ainoan lapsen äiti ja saisit 6 lapsenlasta? Jos voisi valita
Kommentit (8)
Tosin mielellään tolta väliltä ;) Vaikka 2-3 lasta ja ne 6 lastenlasta.
Saisi nauttia lapsilaumasta, jotka voisi aina sitten palauttaa kotiinsa riehumaan mummolaviikonlopun jälkeen. ; ) Best of both worlds.
kunhan lapseni olisi onnellinen, oli heitä sitten se yksi tai kuusi.
mut en kyllä kestäis todellisuudessa olla yksilapsinen, mut vielä pahempaa olis ehkä et olis vain yksi lapsenlapsi.
Nyt meillä on neljä lasta ja toivon saavani ainakin kymmenen lastenlasta! toivottavasti vaikka 16, neljä on oikein hyvä lapsiluku :)
vaikka mieluummin haluaisin useamman lapsen, mutta tuntuisi pahemmalta jos 5 lastani jäisi lapsettomiksi ja kuudennellakin vain yksi lapsi.
Tuntuisi aika pahalta, jos kuudesta lapsesta vain yksi saisi itse lapsen.
Toisaalta olisin halunnut antaa omalle lapselleni sisaruksia. Mut B silti.
Olisin aika onneton, jos en olisi saanut toista lasta. Nytkin olen ajoittain onneton, kun kolmas lapsi on kariutunut kahteen keskenmenoon. Sitä kaipaan edelleen, mutta ikämme vuoksi mies ei enää suostu. Ikuinen kaipaus on raskas kantaa, onneksi minulla on sentään kaksi.
Se ei taas ole ollenkaan minun päätökseni, jos lapseni eivät aio hankkia lapsia. Joten olisin varmasti yhdestäkin onnellinen. Tosin olen sen verran vanhana saanut lapseni, joten liekö näkeväni yhtäkään. Koska se ei ole ollenkaan omassa vaikutusvallassani, niin se on paljon helpompi hyväksyä.
Ei tarvitsisi kantaa vastuuta niistä kuudesta...