Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ystävälle hyväksikäyttökohde=(

Vierailija
26.12.2009 |

Yhteyksissä vain jos tarvitsee jotain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli muutama vuosi sitten tollanen kaveri. Vaan eipä ole enää. Tuossa just naureskelin sen fb-kavereita. Sil on niitä 4 ja niistäkin neljästä yksi on sen oma varhaisteini tytär :D

Hommaisit itse parempaa tekemistä kuin kyttäillä toisten FB kavereita.

Mullakin on siellä kaverina oma teinini sekä entisiä miesystäviä, että siinä sulle lisää ihmeteltävää.

On omaa teiniä, exää ja exän nyxää jne. Pointti oli siis se, että sillä toisella ei e-d-e-l-l-e-e-n-k-ä-ä-n ole ystäviä eivätkä entiset ystävät halua olla tekemisissä, koska hänestä itsestään ei ystäväksi ole. Ja sattumoisin tiedän myös, etteivät esim. hänen exiensä lapset isiänsä (4 eri isää) tapaa, koska äiti ei anna. On siis kaikinpuolin täysin kelvoton tapaus.

Huomioitavaa myös mainitsemassani tapauksessa on se, että kaksi hänen vanhemmista lapsistaan taas eivät ole äitinsä fb-kavereita.

Laitoin esimerkin tänne, koska ap:lla on paha mieli "ystävänsä" vuoksi. Ole sinä onnellinen, jos ei sinun elämääsi ole koskaan osunut samanalaista "ystävää".

Vierailija
2/12 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo feisbuukki mittari siitä, kuinka hyviä ystäviä minulla on tai kuinka paljon niitä on, höh. Olen kyllä feississä, mutta todelliset ystäväni eivät ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo feisbuukki mittari siitä, kuinka hyviä ystäviä minulla on tai kuinka paljon niitä on, höh. Olen kyllä feississä, mutta todelliset ystäväni eivät ole..

Eivät kaikki minunkaan ystäväni ole siellä. Mainitsemani "hyvä ystävä" siis on, samoin kovin moni hänen entisistä ystävistään... joita kaikkia hän on puukottanut selkään... ja joista kukaan ei ole hänen kanssaan enää tekemisissä (edes siellä naamakirjassa). Mikä kohta tässä jutussa ei nyt oikein teille avaudu?

Vierailija
4/12 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut kaiken kanssakäymisen noiden hyväksikäyttäjien kanssa. Ei niitä kiinnostanut kun äitini oli tosi sairas, kun lapseni syntyi, kun toinen lapseni syntyi, ei niin mikään.

Ja minä vain vuodesta toiseen hoivaan ja autan heitä heidän vaikeissa tilanteissa. Olen syöttänyt ja paijannut, olen kuunnellut ja tukenut. Mutta kun pääsevät jaloilleen, ei minulle edes joulukorttia tule. Adios, pancho!

Ei enää, olen hyvin herkillä moisten suhteen synykään, ei enää voimat riitä moisiin iilimatoihin.

Vierailija
5/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla luottarit menneet ja kaveeraa kanssani vaan, jos tarttee jonkun luottotietoja. Järkkää myös joka jouluksi riidan jostain, että saa sit marttyyrina viettää sen yksin.

Vierailija
6/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita.

Vierailija
7/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat käyttää itseäsi hyväksi?

Vierailija
8/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli muutama vuosi sitten tollanen kaveri. Vaan eipä ole enää.

Tuossa just naureskelin sen fb-kavereita. Sil on niitä 4 ja niistäkin neljästä yksi on sen oma varhaisteini tytär :D

Vierailija
9/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli muutama vuosi sitten tollanen kaveri. Vaan eipä ole enää. Tuossa just naureskelin sen fb-kavereita. Sil on niitä 4 ja niistäkin neljästä yksi on sen oma varhaisteini tytär :D

ja te vietätte aikaanne naureskelemalla muiden kavereita netissä? Onnettomia olette, hankkikaa oikea elämä.

Vierailija
10/12 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pari oikeaa ystävää, kuin kymmeniä luultuja(fb-ystävät).hih!

Vierailija
11/12 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pari oikeaa ystävää, kuin kymmeniä luultuja(fb-ystävät).hih!

jotain uusia, pahaa aavistamattomia työkavereita.

Ei sellaisella ole oikeita ystäviä, koska se ei pysty itse olemaan ystävä.

Vierailija
12/12 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisit itse parempaa tekemistä kuin kyttäillä toisten FB kavereita.

Mullakin on siellä kaverina oma teinini sekä entisiä miesystäviä, että siinä sulle lisää ihmeteltävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi