Ei v'ttu, nuyt v'tuttaa!! Äitini kertoi jouluaattona koko
suvulle että on raskaana!
Aika sairasta ja minä odotan esikoistamme myös. Noloakin nolompaa.
Kommentit (8)
Me voisimme odottaa samaa aikaan.
Minä 21 ja äitini 41.
Miksi ei? Kyllä minä häntä kannustaisin siinä missä hän minua;)
ja se on ihan normaalia lisääntyä yli nelikymmpisenä
suvulle että on raskaana!
Aika sairasta ja minä odotan esikoistamme myös. Noloakin nolompaa.
Lapsellisen aloituksen perusteella me kaikk nuoret äidit saadaan taas kuulla kuinka huonoja olemme... Alottaahan täällä muutkin noin mutta vanhemmat alkavat nyt TAAAAAAS korostaa meidän huonommuutta.
Ja todennäköisesti olet oikeasti joku yli 30 joka TAAS haluaa provilla nuorille NORMAALEILLE äidille huonoa mainetta. Ja kiitos teille seuraaville vanhemmille äideille kun alatte kuitenkin yleisesti haukkumaan nuoria äitejä..sehän nyt on selvää...
T.kyllästynyt...
erityisen noloa? Onhan se minustakin vähän outoa, vars. kun en tiedä minkä ikäinen äitisi on. Oma äitini oli 67 v. kun sain esikoiseni.
Onko nuorella äidilläsi uusi suhde, haluaa uuden miehensä kanssa lapsen? Nolottaako sinua, että äidillä on sp-elämä ;)? Viekö hän sinun raskausdeltasi huomiota ja sinua ottaa se päähän? Vai eikö äitisi kertonut sinulle, ikäänkuin yksityisesti ensin, vaan julisti kaikille yhtä aikaa? Tämäkö harmittaa?
Lisää infoa, ap!!!
kyl mä muuten ymmärrän sun mielipiteen asiaan..
Heille on yllätys, että heidän vanhempansa tekevät "sitä". Yllättävää, että aikuisella lapsella on vielä tuollaisia tuntemuksia.
.. sehän on tietty