Mitä pitäisi ajatella: mies antoi kuulat
tuollaiset emätinjumppakuulat joululahjaksi. En nyt kyllä oikein tiedä mitä ajatella...
Kommentit (19)
jolloin on tiukempaa saanut
vai onko se pienimulkkuinen heinällä heiluttaja joka ei piikasessakaan tunnu
ajattele vaikka niin että jos ei ole ollut tyytyväinen, yrittää sentään parantaa _teidän_ seksisuhdetta, eikä säntää vieraisiin...
Koita olla loukkaantumatta, on niistä iloa sullekin ;) mitä paremmat lihakset siellä, sitä paremmalta tuntuu :))
Ehkä ajatus oli vaan seksuaalinen ;)
mies voi ajatella vaikka niin, että niistä on puhuttu synnärillä/lehdessä että edistävät naisen terveyttä tai ovat tarpeelliset
enkä loukkaantuis myöskään. Olisin lähinnä huvittunut ja ehkä yllättynyt... Se on totta, että jokapaikassa niistä toitotetaan, että kannattaa käyttää... Minusta sulla on aika moderni mies, joka ajattelee sinua.
En tiedä ap:n tilannetta, mutta kahden lapsen synnytettyäni kuulat ovat todella olleet tervetulleet (ostin itse ;) Minua vaivasi virtsankarkailu, eikä seksikään oikein tuntunut miltään. Kuulat auttoivat kumpaankin, eikä miestäkään ole jumppaaminen haitannut.
Vaikka ei olis em. vaivoja nyt ne voi tulla myöhemmin, jos ei pidä lihaksia kunnossa....
antaa mennä vaan ja sit ku on joku lahja juhla ni anna sille se penispumppu =D ihan vaan kostoksi =D saa ajatella sitä sitten =D
Ymmärrän kyllä, että on hiukan ristiriitaiset tunteet, mut mun mies ei koskaan "keksisi" mitään noin omaperäistä.
mutta ei sillä kalua isommaksi saa. Kuulilla harjoittelemalla et tule liukkaaksi, mutta tiukemmaksi....
ja sai mahtisidean ostaa jotain omaperäistä sulle lahjaksi.
tuollaiset emätinjumppakuulat joululahjaksi. En nyt kyllä oikein tiedä mitä ajatella...
Hyvin intiimi ja omaperäinen lahja josta varmasti hyötyä molemmille.
ps: muista myös ottaa ne kuulat käyttöön!
Fyysisesti, mutta myös henkisesti!
sellaista naista pannessa saa ajatella kovasti muita kauniita asioita--naisia siis,jotta saa edes stondiksen pysymään.
treenaahan lorttosi tiukemmaksi,niin miehestäkin se tuntuisi joltain,eikä tarvitse jatkaa sitä ikuista näyttelemistä,että aaaah,kuin on tiukka,tekee hyvää.
t:mies
18: minä käytän kuulia "tunteakseni" mieheni paremmin.
Parantaa joka tapauksessa lihaskuntoa ja seksin laatua.
Niin!
Fyysisesti, mutta myös henkisesti!
Seksielämä paranee