G: Mitä sait mieheltäsi lahjaksi?
Kommentit (62)
Ja erittäin mieluisat lahjat olivatkin.
Talon sydänsarjan hopeisen rannekorun. Ennestään mies antanut lahjaksi saman sarjan hopeisen käädyn ja korvakorut.
Tykkään kalevalakoruista.
Seuraavaksi (syntymäpäivänäni) mies voisi ostaa Lumikukkariipuksen kaveriksi korvakorut.
Tuo uusi kalevalan hopeinen lumihiutalesarja on toiveissa ensi jouluksi.
suklaata, sukkia ja lahjakortillisen "aikaa" omiin hommiin. (Siis sellaista ylimääräistä)
toivottuja lahjoja olivat!
Hän tuo aina "tavis" päivinäkin lahjoja...eli nyt aattona ei tullut muuta.
Vietimme juuri ihanan yön loistohotellissa kunnon sviitissa juuri ennen joulua =)
tuoksuvartalovoiteen, peilin, toivomani Espritin rannekellon(olen jo aiemmin saanut samaa sarjaa korvakorut ja kaulakorun).
Ja sitten se paras lahja, seksielämämme piristäjä, mieletön dildo :)Aikuisten oikeasti, aivan ihana veto mieheltä, jonka kanssa on viime aikoina ollut seksin puutteesta vääntöä.Ja yhteiselämää jatkunut 24 vuoden ja kolmen lapsen verran
pörrösukat, hajuvettä, korvikset, suklaata...
lahjakortin kasvojen timanttihiontaan + parafiinihoito käsille, snö of swedenin kaulakorun ja hyvää kynnenkovettajaa :)
Ihana mies!
Mies osti marraskuussa ulkoisen kovalevyn ja itse ostin langattomat kuulokkeet itselleni. Olen tyytyväinen.
Olen niin on/off-tyyppi, että on tuotteita joita en käytä ja tuotteita joita juuri haluan. Jos tulee tuote lahjaksi josta en tykkää niin en käytä (tuoksut, rasvat, korut, laukut jne). Mies antoi amexin rinnakkaiskortin ja sanoi että käy ostamassa jotain itsellesi.
Tallentavan digiboxin siten ostin, kun edellinen rikki.
ihanan hopeisen kaulakorun, jossa sydän riipus. Sellaisesta haaveilinkin...
tyttönen syntyi 21.12.:) siin on lahjaa tarpeeksi.. ja lisäksi 250e lahjakortin kultasydämeen..
Sain Nikkor 18-200m objektiivin järkkärikameraan.
Nyt kelpaa kuvata läheltä ja kaukaa.
-sain 2 kaunista, laadukasta kashmirneuletta (vareissa joita olin ihastellut ja hiplaillut pitkin syksya)
-2 lamminta cardigania, neulejakkua mika lie suomeksi..
-valkoisen pellavakaulahuivin josta olin maininnut ohimennen
-2 erilaista ja kalliimpaa vartalovoidetta joista tietaa etta pidan
-manikyyri-lahjakortti
olen tietty otettu ja kiitollinen. :) sai mieskin mieluisia lahjoja. :)
ja me kun ei muka aiottu ostaa mitaan! :D
Koru on maksanut yli 200 euroa ja olen hyvin otettu :)
jotka kertoo lahjoista ja rahasta samassa lauseessa. Kysymys oli "mitä sait lahjaksi?"
- lahjakortti Victoria´s Secret 200 taalaa
- lahjakortti Day Spa 250 taalaa
- Tiffanyn hopeakoru, rakastan tätä kyllä vaikka hopeaa onkin
mutta sitten se tärkein
- aamulla oli pihatiellä UUSI AUTO! Mun oma Lexus RX 350 FWD.... Love this car! Love this man!
Merry Christmas!!!
Mm. Lähes 200 euron design-ponchon ulkomailta, lähes 200 euron käsilaukun, CK:n kellon, kirjan, tryffeleitä, arpoja....
Minä sain sähkövatkaimen ja pattereilla toimivan hiusharjan.
Kylpytakin, oloasun, puseron.
Tykkäsin kaikista, hajuvesi mieleinen sekä vaatteet, kaikki oikean kokoisia.
lahjan mitä olen toivonut jo pari vuotta. Uuden rosteri keraamisen lieden. Voi että on huippu. Nyt on ilo silmälle että ilo kokata.