Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joulunlaittajia hereillä?

Vierailija
24.12.2009 |

Mitä hommia teillä on vielä kesken?

Mulla on imelletty perunalaatikko vielä uunissa, pöytäliinat silittämättä ja tomaattisipulisalaatti odttaa tekijäänsä. Luultavasti katan pöydänkin nyt jo, niin onpahan yksi homma vähemmän huomenna :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiö on siivoamatta ja luumukiisseli tekemättä. vauvakin valvoo, eikä suostu valvomaan kuin sylissä.

Vierailija
2/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko oli pitää rintarepussa (ei tykännyt liinasta), muuten ei saanut itse mitään hommia tehtyä.

Voi, kuinka tuli ikävä vauva-aikoja! Meillä kuopuskin on jo seitsemän. Aika menee hirmuisen nopeasti :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun viis "vauvaa" jo nukkuu, mutta kyllä joulu on parhaimmillaan kun kotona on vauva!

Vierailija
4/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on koristeltu, mutta keittiö pommin jäljiltä. Ja akka päissään... =0) täytyy lähteä nukkumaan, jaktan aamulal tästä.

Hyvää Joulua kaikille!!

Vierailija
5/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmetellään kans kinkkua =)

Vierailija
6/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan tässä vielä sipistelyä, mutta taidan lämmittää kuitenkin mukillisen glögiä ja katsoa jotain kovolta:)

Aamulla sit jatketaan, puoleen päivään on kuitenkin aikaa tehdä hommia, sitten rauhoitutaan:)

Vierailija
7/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on koristeltu, mutta keittiö pommin jäljiltä. Ja akka päissään... =0) täytyy lähteä nukkumaan, jaktan aamulal tästä. Hyvää Joulua kaikille!!

kuulostat hauskalta seuralta. Anna sen keittiön olla, joulu tulee valoja himmentämällä ja kyntteliköt sytyttämällä!

Vierailija
8/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä kun nukkuisi jo...

vauvakin valvoo, eikä suostu valvomaan kuin sylissä.

Vierailija
9/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilo´mielin nukkua sylissä yötäpäivää!

Vierailija
10/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imurointi(jää aamulle)

-tiskikoneen tyhjennys

-kinkun `kuorinta` ja sit huomenna vielä sen kuorruttaminen

ja pitäis lakata kynnet ja valkata vaatteet. aamulla ei kerkee noitten hommien lisäks. ja pakko olla siisti huomenna,mennään miehen mummille joka on vähän nipo..

Vierailija
11/11 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin toi nyytti(6vk) hereillä.

ja kynsiä mun ei muuten tarttis laittaa mut edelliset lakata on kulunut osittain pois ja on törkeen näköset. ainakin ne täytyy poistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän