Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhteistä lasta, oikeus julkiseen lapsettomuushoitoon?

Vierailija
23.12.2009 |

Eli täällä perhesuunnitteluneuvolassa väittivät, että koska minulla naisena on jo kaksi lasta edellisestä suhteesta, ei minulla nykyisen mieheni kanssa ole oikeutta julkisen puolen lapsettomuushoitoihin..

Miehellä ei siis ole yhtään lasta, ja vikakin on tod.näköisesti miehessä.

Yritin etsiä tietoa asiasta netistä, mutta en löytänyt. Osaako joku teistä auttaa.?

Käsitykseni mukaan meillä pitäisi kyllä olla oikeus siihen yhteisen lapsen yrittämiseen ihan julkisen kautta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, on oikeus julkisen puolen hoitoihin jos ei ole yhteisiä lapsia. Meillä tilanne että minulla on kolme luomu lasta edellisestä liitosta ja uuden mieheni kanssa olemme aloittamassa ivf-hoidot ensiviikolla. Kahteen yhteiseen lapseen on mahdollisuus julkisen puolen hoidoilla, mutta kunhan tulisi edes se yksikin.

Vierailija
2/3 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmaista on rankoilla hoidoilla alkuun saatuja, kolmas lapsi taas oli taysi yllatys, raskaus alkoi luonnollisesti.

Han erosi ja nyt uuden miehen kanssa ovat jo hoidoissa kunnallisesti. Miehella ei ole lapsia ja han on oikeutettu saada yrittaa lasta julkisen kautta, riippumatta siita onko uudella puolisolla lapsia ennestaan tai ei.

Eli luulisi tuon olevan teillakin mahdollista, ottakaan selvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Julkisella yleensä saa 3 hoitosykliä ivf-hoitoja jos sniitä tarvitaan. Mahdolliset inssit eivät vaikuta niiden määrään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi