Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin hankala uskoa että ehkäisy VOI todellakin pettää.

Vierailija
23.12.2009 |

Mulla itsellä on 2 suunniteltua ja kaksi vahinkolasta ja aina jostakin sikiää joku mäntti joka valittaa ettei olla ehkäisystä huolehdittu.

Minkäs teet kun hormonit ei yksinkertaisesti sovi.yksi vahinko sai alkunsa kun söin pillereitä(otin kyllä säännöllisesti) ja toisen vahingon aikaan mulla oli kapseli.Mulla Paha kumi allergia eli se niistä kortsuistakin.

Hormonikierukkaakin kokeiltiin ja kärvistelin sen kanssa vuoden kun vuotoa oli joka päivä :(

Kupari kierukka ei asettunut kunnolla.

Lääkäri on todennut jo monta kertaa että ei ne hormonit kaikille sovi.

Nyt tehtiin sterilisaatio mulle kun meidän nuorin 4kk syntyi sektiolla.Ja siitäkin lääkäri sanoi että ei uskalla eikä saa luvata edes sterilisaation olevan 100 prosenttisen varma.

saa nyt sit nähdä miten käy :/

Hermostuttaa vaan kun menkat ei vielä ole alkaneet (imetän)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräs keski-ikäinen mies urakoi tasaisin väliajoin sellaisia aloituksia, joissa pähkäilee muka naisena, hankkiutuisiko salaa raskaaksi. Näitä aloituksia tulee aina samalla kertaa monille keskustelupalstoille ja kirjoitustyylin erottaa jo. Joten kaikki aloitukset ei suinkaan ole eri yksilöiden tekemiä.

Vierailija
2/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit sen sanomatta niin teidän hekäisy tai sen puute ei herättäisi minkäänlaista keskustelua. Kaikki ajattelisi vaan, että olettepas te lapsirakkaita.

enpä kyllä ole kuuluttanut kenellekään ehkäisystäni mutta silti 80% tuttavista on kyselleet ehkäisyn perään.Neljännestä sain kunnon haukkuryöpyt ja vain muutama ystävä ja oma äiti onnitteli.oma isä ei edes uutta tulokasta halunnut nähdä.

En tiedä että vaikuttaako asiaan mitenkään se että esikoisella ja kolmannella on molemmilla sama kromosomi virhe joka aiheuttaa lievää kehitysvammaa

Ja joku täällä sanoi että mies sterilisaatioon niin Mies ei itselleen toimenpidettä halua.

Ja tämä mun sterilisaatio tehtiin sektion yhteydessä ja epikriisissä lukee että piuhat on sekä katkaistu/solmittu ja vielä poltettu umpeen.

esikoinen ja kuopus ovat suunniteltuja mutta kaksi keskellä olevaa ovat olleet alkushokin jälkeen iloisia yllätyksiä :D

T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. suunnittelevat laittavansa miehen nalkkiin tulemalla 'vahingossa' raskaaksi

kuvitellakaan tekeväni moista temppua.

Anoppi kyllä väittää minun tekevän niin.Ehkäisy kuulemma ei voi pettää kun ei se hänelläkään ole pettänyt.

On pyytänyt jopa miestäni teettämään isyystestit :0

Onneksi ukko ei tähän lähtenyt mukaan

T:AP

Vierailija
4/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Ihme, että joku lääkäri on suostunut sen tekemään.

Vierailija
5/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini tuli raskaaksi sterilisaationkin jälkeen. Mullekaan ei hormonit sovi enkä oikein luota kuparikierukkaan, joka mulla nyt on. Sterilisaatioon menen tulevaisuudessa. Katsotaan sitten, miten se toimii. ;)

Vierailija
6/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin vaan petti mulla. Mutta tämän lapsen jälkeen varminta taitaa olla että sterilisoidaan sekä mies että mut.

Vierailija
7/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mennyt jo sun raskausaikana, niin voisitte ihan rauhassa olla nyt. Äkkiä mies lääkäriin, niin eu tartte enää tehdä ei-toivottuja lapsia.

Vierailija
8/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jokainen tietää että ihan varmaa ehkäisyä ei ole.

Vierailija
9/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sai neljännen lapsensa iltatähtenä ja vahinkona sterilisaatiosta huolimatta (oli tehty 10v aiemmin).No, kiva yllätys onneks oli.Ja kauhea shokki tietenkin.

Vierailija
10/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit sen sanomatta niin teidän hekäisy tai sen puute ei herättäisi minkäänlaista keskustelua. Kaikki ajattelisi vaan, että olettepas te lapsirakkaita.

Vierailija
11/11 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. suunnittelevat laittavansa miehen nalkkiin tulemalla 'vahingossa' raskaaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi