Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kova vatsa aikuisella

Vierailija
22.12.2009 |

siis kärsin ummetuksesta, ja kaikkea olen jo kokeillut , onko vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se syy sieltä löydy.

Vierailija
2/6 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ISO lasi vettä yöksi huoneenlämpöön ja juo se heti aamulla.

Sitten jätät maidon pois ja juustot.

Säännöllinen liikunta,päivässä noin 1,5 tuntia vähintään.

Liotettuja luumuja voi kokeilla ,mutta säännöllisyys

on kaiken A ja O.

Minä syön aamulla (aina) lautasellisen kaurapuuroa,sokerittoman mustikkakeiton (Valio )

kanssa ja ostan tavallisesta ruokakaupasta pellavansiemen rouhetta ja lisään sen puuroon n.1,5 rkl. Apteekissa on ihan samoja ,mutta apteekin hinnoilla.Siis joka ikinen aamu.

Säännöllisyys on kaikkein tärkeintä.

Olen itse kärsinyt lapsesta saakka kovasta vatsasta ja luulen tietäväni mistä puhun.Ainakin kannattaa kokeilla.

Itselleni ei käy maito ,kuin hyla,mutta sitäkin vain kahviin vähän ,muuten juon aina vettä.

Kaikki sokerinen ja vaaleat jauhot on myös pahasta.

Silloin tällöin voi herkutella.

Toivottavasti näistä on apua sillä vaiva on tosi tuskallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liottaa vedessäkin, jos haluaa. Ja säännöllisesti eli aamulla ekaksi näitä luumuja. Ja voihan niitä vetaista vaikka ennen joka ateriaa. Tärkeintä on säännöllisyys eli muista joka ainoa aamu aloittaa noilla.

Vierailija
4/6 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liottaa vedessäkin, jos haluaa. Ja säännöllisesti eli aamulla ekaksi näitä luumuja. Ja voihan niitä vetaista vaikka ennen joka ateriaa. Tärkeintä on säännöllisyys eli muista joka ainoa aamu aloittaa noilla.

Eli ei tuota mustikkaa, ei banaania, ei juustoa. Muita ei nyt tule mieleen, mutta ainakin nuo pitäisi jättää pois.

Vierailija
5/6 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut apteekista kaikki? siis mangnesium maitoa? oletko raskaana tai just 9kk sit synnyttänyt? just toi ruokavalion muutos ja liikunta.

Vierailija
6/6 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitulisat. Parhaimman makuista mun mielesta Normacol (en asu Suomessa joten en ole varma onko samalla nimella mut vaniljan makuisia rakeita jotka heitetaan suuhun ja vetta paalle, niellaan sellaisenaan). Ne jauhemaiset jotka sekoitetaan veteen toimii myos mut maistuu aika etovalle. Naistahan ei ole mitaan haittaa elimistolle, ja tarkeaa on saannollisyys eli joka paiva pitaa ottaa, kestaa muutaman paivan ennenkuin vaikutus alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä