Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te jotka olette laihtuneet yli 20 kiloa, millaista palautetta olette ympäristöstä saaneet?

Vierailija
22.12.2009 |

miten etäiset ihmiset mainitsevat asiasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat todella ihania, kaikkien reaktio on ollut "WAU, ootpa upean näköinen" jne. Ihana aina nähdä ihmisiä jotka eivät ole nähneet uutta lookiani, hivelee tietenkin :D

Vierailija
2/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pari 20 kilon tiputtajaa olen nähnyt. En ole hirveästi mitään sanonut mutta tolleen yleensä ottaen vartalo on näyttänyt paremmalta mutta kasvot on vanhentuneet huomattavasti, valiettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pari 20 kilon tiputtajaa olen nähnyt. En ole hirveästi mitään sanonut mutta tolleen yleensä ottaen vartalo on näyttänyt paremmalta mutta kasvot on vanhentuneet huomattavasti, valiettavasti.

jos ovat rupsahtaneet?

Vierailija
4/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten selvisi, etteivät aina tunnistaneet minua! :D :D :D Muutamakin tunnisti vasta äänestä =) Ja kaikilta palaute oli todella positiivista.

Vierailija
5/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole sanonut mitään :( Olen laihduttanut syksyn aikana 22kg! Ja ketään työkavereista (iso firma) ei ole "huomannut" mitään, muutama vanhempi sukulainen on kyllä ihmetellyt pienentymistäni ;)

Vierailija
6/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole sanonut mitään :( Olen laihduttanut syksyn aikana 22kg! Ja ketään työkavereista (iso firma) ei ole "huomannut" mitään, muutama vanhempi sukulainen on kyllä ihmetellyt pienentymistäni ;)

Vai haluaako joku oikeasti että muut kommentoivat painoa? Minusta suunnattoman ärsyttävää, että kehutaan laihtumista, mutta lihomisesta ei sanota mitään. Jos laihtuminen on huomattu, niin lihomisesta sitten ei kehdata rehellisiä ollakaan.

Vierailija
7/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaako joku oikeasti että muut kommentoivat painoa? Minusta suunnattoman ärsyttävää, että kehutaan laihtumista, mutta lihomisesta ei sanota mitään. Jos laihtuminen on huomattu, niin lihomisesta sitten ei kehdata rehellisiä ollakaan.

Vierailija
8/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuksia tyyliin oho, oletpa pulskistunut viime aikoine?

Eikös se nyt kuulu ihan normaaleihin käytöstapoihin että positiivisia muutoksia ihmisessä kehutaan mutta negatiivisia ei kommentoida?

Vierailija
9/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuksia tyyliin oho, oletpa pulskistunut viime aikoine? Eikös se nyt kuulu ihan normaaleihin käytöstapoihin että positiivisia muutoksia ihmisessä kehutaan mutta negatiivisia ei kommentoida?

Vierailija
10/13 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suunnattoman ärsyttävää, että kehutaan laihtumista, mutta lihomisesta ei sanota mitään. Jos laihtuminen on huomattu, niin lihomisesta sitten ei kehdata rehellisiä ollakaan.

Vierailija
11/13 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kivaa, kehuvaa, ystävällistä palautetta. Kaikki ei tietenkään kommentoineet - esim just etäiset ihmiset - mutta ei heidän tarvinnutkaan. :)

Vierailija
12/13 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmät kyllä kehuivat ja kannustivat koko laihdutuksen ajan. Minä olen tosin aika pitkä ja 20kg ei oikeastaan kauhean dramaattisesti minussa edes näkynyt kun olin opetellut aika hyväksi kilojen piilottajaksi.

Vierailija
13/13 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen 15kg lihavampi, on paljon vähemmän yrittäjiä liikkeellä. Olin monelle miehelle "näkymätön nainen". Se ei tuntunut kivalta, kun olin tottunut siihe, että minut aina pannaan merkille ja huomataan. Olen jojolaihduttaja, ja nyt olen taas pulskemmalla puolella...