Idiootit Helsinkiläiset: tunkevat täyteen parkkihalliin ja aiheuttavat kaaoksen
IS oli hauksa juttu ääliöistä Helsinkiläisistä, jotka tunkevat täyteen parkkihalliin ja eivät sitten pääse pois sieltä tunteihin.
heh heh vain hesalainen voi olla niin ääliö
Kommentit (36)
Virkkeet myös aloitetaan isolla kirjaimella.
Kirjoitusvirheet ja kielenkäyttö kertovat ap:sta paljon enemmän kuin helsinkiläisten jouluruuhkat heistä.
Helsingistä..ESIMERKIKSI: espoosta, vantaalta, tuusulasta, porvoosta, sipoosta, klaukkalasta yms... ei tyhmyys paikkakuntaa katso.. Ja laiskuudestahan tuo yleensä johtuu.. aina on pakko päästä ihan oven viereen.. sitä autoahan ei voi sinne ulkoparkkipaikalle asti jättää ;) t. jumbossa työkentelevä vantaalainen, joka käyttää julkisia :)
Ja mikäli arvostelee toisten kirjoitustaitoja, kannattaa opetella käyttämään pilkkuja oikeissa kohdissa.
Ne hesalaisethan niitä juuri maaltamuuttaneita tsadilaisia: ei ymmärrystä liikennekulttuurista eikä säännöistä.
Stadilaiset ovat toiset huomioonottavia turvallisia autoilijoita. Toisin siis kun landemuuttajat, daa!
asuvia kotikonnuilleen haikailevia siirtotyöläisiä, jotka järjestävät nämä härdellit. Siis wannabe-kaupunkilaisia. Helsinkiläiset käyttävät enimmäkseen julkisia ja tänne kotiutuneet maalaiset osaavat kyllä ajaa ja pysäköidä parkkihalleissa.
Ja mikäli arvostelee toisten kirjoitustaitoja, kannattaa opetella käyttämään pilkkuja oikeissa kohdissa.
tungetaan täyteen parkkihalliin ja kaaos on valmis. tukitaan kaikki tiet niin että ostoksensa tehneet eivät pääse alta pois
sitä mukaa kun paikkoja vapautuu. Eli ap ilmeisesti puhuu jostain Itäkeskuksen ostoshelvetin parkkiluolasta, jonne kaikki sudeettisavolaiset tunkee.
tungetaan täyteen parkkihalliin ja kaaos on valmis. tukitaan kaikki tiet niin että ostoksensa tehneet eivät pääse alta pois
ja ulkona kyltti näytti että tilaa on. Ainakin lehtijutun mukaan. Ehkäpä on näyttänyt esim. että 9 paikkaa jäljellä ja ihmiset kuvitelleet löytävänsä paikan helpolla kun on vielä monta paikkaa.
kukaan hullu paikallinen EI aja keskustaan autolla Stockan parkkikseen. Kyllä ne on ne kehä III:sen ulkopuolelta tulleet, jotka luulee, että Stocka on se ainoa jotain...
parkkipaikan etsijät olivat helsinkiläisiä? Mä luulen että maakunnista porukka tullut ostoksille Helsinkiin ja sen takia parkkihalli tukossa :p
parkkipaikan etsijät olivat helsinkiläisiä? Mä luulen että maakunnista porukka tullut ostoksille Helsinkiin ja sen takia parkkihalli tukossa :p
vaan Hesaan, jossa pitää kummastella suu auki hesalaisia keskellä kulkureittejä
"idioottteja" muualta maasta jotka eivtä ole koskaan edes parkkihallia nähneet : ) heillä taitaa mennä pasmat sekaisin kun pitäisi vielä osata ajaa halliin ja sieltä ulos.
Idiootit Helsinkiläiset: tunkevat täyteen parkkihalliin ja aiheuttavat kaaoksen
IS oli hauksa juttu ääliöistä Helsinkiläisistä, jotka tunkevat täyteen parkkihalliin ja eivät sitten pääse pois sieltä tunteihin.
heh heh vain hesalainen voi olla niin ääliö
koska tietävät miten siellä kuuluu ajaa. Sen sijaan ne jotka eivät ole tottuneet parkkihalleihin, mutta jouluostoksille pitää kerran vuodessa pästä stockmannille, tonttuilevat siellä halleissa urakalla, eivät osaa käyttää puomeja, ajavat vasten ajosuuntaa, peruuttelevat ruutuihin tukkien tien pitkäksi aikaa jne.
tiesin että tänne tulee avaus ja "hauska" keskustelu.
kukaan hullu paikallinen EI aja keskustaan autolla Stockan parkkikseen. Kyllä ne on ne kehä III:sen ulkopuolelta tulleet, jotka luulee, että Stocka on se ainoa jotain...
käytämme useinkin keskustan stockan parkkihallia. asumme Hesassa. Olen siis hullu :)
keväällä ajelemaan kuin hullu nopeusrajoituksista ja poronhoitoalueesta piittaamatta; siellä niitä etelän pellejä on tienposket väärällään sormi suussa, että mites tässä näin kävi...
kytätessään parkkipaikkaa kun taas läheinen parkkitalo on täysin tyhjä... vain savolainen on niin fiksu