Miten joku voi olla hiihtotaidoton?
Ymmärrän tietysti ulkomailla lapsuutensa asuneet tai vaikka maahanmuuttajat. Mutta miten Suomessa koulunsa käynyt voi olla hiihtotaidoton?
Kommentit (10)
Paitsi tietenkin tänään :)
Ymmärrän tietysti ulkomailla lapsuutensa asuneet tai vaikka maahanmuuttajat. Mutta miten Suomessa koulunsa käynyt voi olla hiihtotaidoton?
eikä meillä koskaan ollut hiihtoa koulussa.
Äiti vei mut joskus vapaa-aikana hiihtoretkille, mutta siitäkin on jo pitkä aika, joten tuskin pysyisin enää pystyssä.
Olen itse käynyt koulut sekä Oulunkylässä että keskustassa ja kaikissa kouluissa on ollut hiihtoa.. Kuuluu opetussuunnitelmaan?
Voisin myös kysyä. Ei se tarkoita että jos jotain on tehnyt koulussa, niin että sen sitten taitaa kun vanha tekijä.
Etelä-Suomessa talvet ovat aina olleet vähän epävarmoja lumitilanteen suhteen, joten oli varmaan talvia, jolloin ei hiihdetty kertaakaan. Ja yläasteella ja lukiossa sai sitten kuitata talven hiihtotunnit osallistumalla laskettelureissuun yhtenä lauantaina.
ihmettelen sitä, miten SUURI OSA LAPSISTA EI OSAA UIDA! Uimataito on HALPA HENKIVAKUUTUS VESILLÄ.
syy siinä, että pakkasastmaatikkona en ole voinut koskaan harastaa talvilajeja ja siten en myöskään osaa luistella jne.
Enemmän ihmetten sitä miksi toiset ihmettelee miksi joku ei jotain tee.
Puolet kapeamman kuin ennen vanhaan. Ja osaisitko edes monot laittaa nappeihin ent. siteisiin.
Aina hävisin kaikki kilpailut selkeällä erolla edelliseen, vaikka kuinka vedin verenmaku suussa.
Pari krt olen yrittänyt hiihtää koulun jälkeen, muttei siitä tule mitään, kun en pystyssä pysy.
Laskettelua kyllä harrastan, mut murtsikka on aivan onnetonta.