Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko 10-11-vuotiaiden lastenne/poikienne pelata netissä RuneScape-peliä?

Vierailija
21.12.2009 |

Oma pian 11 täyttävä poikani haluaisi pelata sitä, mutta käsitykseni on, että se on aikamoinen taistelupeli. Lisäksi luin, että siihen on suositusikäraja 13v. Kuitenkin tuntuu, että suuri osa pojan luokkakavereista sitä pelaa, ne kiltitkin. En kuitenkaan aio vielä antaa pojalle lupaa. Miten teillä muilla toimitaan?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli pelas sitä tuon ikäsenä ja kelpo mies on kehittynyt :D

Vierailija
22/45 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta roiskuu olen 10vuotias ja äiti kieltää pelaamisen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapeli is gay

Vierailija
24/45 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makemake7 is gay

Vierailija
25/45 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lautapeli -.- et sano noin

Vierailija
26/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee Kikini haisee 

Vierailija
27/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hakattiin bussipysäkillä

-AP

Vierailija
28/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapeli asuu kanahäkissä

Vierailija
29/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenne/poikienne? :D Miten ne muut lapset eroaa pojista?

Vierailija
30/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautapeli ratsastaa makemakella :D

Vierailija
31/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää skypessä ruoskatrs 

Vierailija
32/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kuka kieltäisi jonkun Runescapen??? Peli perustuu erilaisten taitojen kehittämiseen (esim kokkaus, tulenteko ja puunhakkuu, hyökkäys...) ja paremmaksi tulemiseen, ei pelkästään taisteluun ja taistelukohdatkin ovat semmoisia että toinen tökkää toista puukolla (ei tule verta eikä mitään, ei se puukko edes osu koko vastustajaan :D -mahtavat grafiikat!) näkyy vain pään päällä semmoinen esim (5) tarkoittaa että vastustajalta lähti viisi "terveys-pistettä". Pelissä myös ostellaan miekkoja ja haarniskoja eli peli on aivan toista luokkaa kuin joku battlefield tai call of duty tai gta jotka perustuu räiskintään ja ovat raakoja.

Vierailija
33/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:05"]

Heh kuka kieltäisi jonkun Runescapen??? Peli perustuu erilaisten taitojen kehittämiseen (esim kokkaus, tulenteko ja puunhakkuu, hyökkäys...) ja paremmaksi tulemiseen, ei pelkästään taisteluun ja taistelukohdatkin ovat semmoisia että toinen tökkää toista puukolla (ei tule verta eikä mitään, ei se puukko edes osu koko vastustajaan :D -mahtavat grafiikat!) näkyy vain pään päällä semmoinen esim (5) tarkoittaa että vastustajalta lähti viisi "terveys-pistettä". Pelissä myös ostellaan miekkoja ja haarniskoja eli peli on aivan toista luokkaa kuin joku battlefield tai call of duty tai gta jotka perustuu räiskintään ja ovat raakoja.

[/quote]

Niin niissä taisteluissa ei pelaaja ole silleen "haa! mä tapan sut hähää, onpa kivaa!!!" vaan siinä taistellaan siksi että taidot kehittyisivät. Pelihän on oikein kehittävä, myös itse englantia opin hirveästi siitä. Löysätkää siis vähän!

Vierailija
35/45 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuota joku pelaa? :D Se oli nolo jo silloin kun itse olin kuudennella.

Vierailija
36/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tappaminen on okei mutta ei naisten?

Vierailija
37/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2009 klo 09:26"]

Se on ainoa peli, jota pelaa.

Siellä taistellaan mm. jättiläisrottia ja haamuja ja jotain ihmeolioita vastaan. Pelaajat eivät taistele toisiaan vastaan. En näe tuossa taistelussa mitään eroa siihen, kun veljekset taistelevat legoukoilla toisiaan vastaan.

Pelissä voi tosiaan myös tappaa mm. naisia, mutta sen olen kieltänyt. Ja olen niin paljon kotona, eli pystyn kyllä kontrolloimaan sitä.

[/quote]

Miesten tappaminen on okei mutta ei naisten?

Vierailija
38/45 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku vitun spede toihan on ihan saatanan raaka peli veri roiskuu vitusti -.-

Vierailija
39/45 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päät irtoilee sekä intohimoista seksiä :)  saanko singun )

Vierailija
40/45 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sattui syömään penikseni kun olin pelaamassa tätä peliä. Valitin pelin tekijälle ja se lähetti minulle postissa uuden peniksen :). Harrastin myös tekijän kanssa intohimoista seksiä jolloin sain peliin ilmaiseksi moderaattorin.