Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulet, että teille on tulossa miehesi ystäviä kylään-

Vierailija
21.12.2009 |

30min kuluttua. Et tietenkään ole tavannut heitä aikaisemmin. Miten reagoit? Alatko paniikin omaisesti puunaamaan itseäsi ja koluamaan vaatekaapista parhaimmat vaatteesi, jotta olisit mahdollisimman hehkeä? Vaihdat vain collarit siistimpiin housuihin ja hiukset laitat kenties ponnarille? Vai otatko vieraat tyynen rauhallisesti vastaat verttyneissä collegehousuissa, hiukset nyt miten sattuu ja ilman meikkiä ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan virttyneitä collegehousuja, joten niitä ei tarvitsisi vaihtaa.

Meikkaamaan en viitsisi ruveta, sillä en käytä muutenkaan yleensä meikkiä kun liikun kodin ulkopuolella.

Luultavasti keskittyisin keksimään jotain tarjottavaa kahvin kanssa, ja ehkä vaihtaisin vaatteet riippuen siitä mitä olisi päällä. Olen nimittäin kotona usein vain alustopissa ja alkkareissa, joten jotain olisi päälle laitettava.

Vierailija
2/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset harjaisin ja vaihtaisin kotihousut johonkin muuhun vaatetukseen. En muuta. Ennemminkin heittelisin tavaraa näkösältä "piiloon".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisi niin varmaan siivoisin lasten tavaroita pois lattialta..

Jos olisin just herännyt niin ehkä kattoisin etten vetäisi vanhinta paitaa päälleni.. Meikkaisin jos ehtisin!! :)

Vierailija
4/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin lenkkivaatteet päälle ja painuisin lenkille, käskisin miehen ilmoittaa kun vieraat ovat lähteneet.

Vierailija
5/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuta päätöstäni.

Vierailija
6/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en alkaisi itseäni tälläämään miehen kavereiden takia todellakaan!

Omassa kotonahan minä olen niin minkä tähden pitäisi alkaa jotain meikkejä ja vaatteita vaihtelemaan että näyttäisi edustavalta vai?

Tiedän että jatkossa tulisin näkemään ehkä heitä sitten useammin niin tuskin joka kerta laittaudun ja en muutenkaan koti oloissa ala tälläytymään kenenkään ihmisen takia niin miksipä sitä nytkään.

Siivoamaan alkaisin kyllä ja miehelleni sanoisin siitä että olisi vähän myöhemmin pyytänyt että ehdin tiskata :D

Vierailija
7/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää että näytän hyvältä miehen kavereiden silmissä. Sitten jos jää aikaa niin raivaisin kämppää vähän siistimmäksi.

Vierailija
8/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suihkua ja föönausta tarvisisi nyt siivouksen keskellä.

Vähän ripsaria ja huulikiiltoa

Vierailija
9/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiä on kyllä yleensä muutenkin naamassa ja pidän kämpän noin perussiistinä. En jaksaisi ruveta panostamaan.

Vierailija
10/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina hyvännäköinen, verttyneitä housuja mulla ei ole. Yllätysvieraat otan vastaan just sellaisena kuin olen.

Vierailija
11/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen leluja pois jaloista, keräisin nuo kuivat vaatteet pois pyykkitelineeltä että saa telineen pois kulkuväylältä (on niin pieni asunto) Ja vaihtaisin nää lököhousut vähän vähemmän lököttäviin. :) Kahvia ja pipareita löytyy kyllä, että tervetuloa vaan, mukavaa kun tulee vieraita :)

Vierailija
12/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita vastaan lökäreissä - en naisia enkä miehiä. Ehkä en kuitenkaan meikkaisi, mutta tukan kampaisin ja vaihtaisin vaatteet.